d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev19899100101102461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 25 2011 12:18pm
Thor var inte så vidare imo :/
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 25 2011 12:18pm
Quote (Teposen @ 25 Sep 2011 20:18)
Thor var inte så vidare imo :/


håller med..
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 25 2011 12:20pm
Quote (c00kie_m0nster @ Sep 25 2011 07:18pm)
håller med..


Hade fan hoppats på mer alltså.

Tycker sånt med gudarna är intressant, men icke :(
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Sep 25 2011 12:30pm
Tankade Assassination Games igår, kanske man ska se den idag :)
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Sep 25 2011 12:50pm
Ge mig tips på någon ny, bra äventyrsfilm pl0x
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 25 2011 01:01pm
Quote (c00kie_m0nster @ 25 Sep 2011 20:09)
sett:/ krav är att det är 720p
kan vara äldre filmer med dock 1990+


bon cop bad cop
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 25 2011 01:10pm
såg på den där captain america
ganska löjlig film
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 25 2011 01:11pm
Quote (Ekaan @ 25 Sep 2011 20:10)
såg på den där captain america
ganska löjlig film


jupp, har för mig att den var det med... Somnade en 30 min in i filmen och inte orkat se den sen dess


Quote (c00kie_m0nster @ 25 Sep 2011 19:17)
The green lantern (finns inte som 720p än?)

dog pound  såg inget vidare ut på IMDB?

setup MAX 5/10


Ingen av dom verkar nå vidare

This post was edited by AsDrake on Sep 25 2011 01:14pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 25 2011 01:26pm
Inb4 Teposen eller Ekaan eller liknande.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 25 2011 01:27pm
Quote (Litttle_Brother @ Sep 25 2011 08:26pm)
Inb4 Teposen eller Ekaan eller liknande.


Tja :P

E: Inga marvel filmer utanför X-men som blir bra eller?

Har laddat ner Green och vill se Captain America :P

This post was edited by Teposen on Sep 25 2011 01:28pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev19899100101102461Next
Add Reply New Topic New Poll