d2jsp
d2jsp Forums > Other Languages > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1459460461
Add Reply New Topic New Poll
Litttle_Brother
#4601 Oct 5 2019 01:56pm
Group: Member
Gold: 2,900.00
Joker

Såg då den omtalade "Joker" igår på bio.
Vet inte exakt vad jag ska säga. Personligen vill jag dela upp betyget för själva filmen och för karaktären.
Filmen var inte jätte bra men absolut inte dålig. Däremot var karaktären Joker och skådespeleriet riktigt bra utfört.
Ger filmen 2,5 av 5 i betyg, men karaktären/skådespeleriet Joker får 4,5 av 5.
Det är inte jätte mycket handling i filmen, det mesta är en resa om hur själva karaktären Joker byggs upp.
Jag tänkte precis efter vi sett den att det hade passat riktigt bra som en första film, med typ 1 eller 2 uppföljare.
Vill ge filmen total sätt mer än en 3a, men kan inte riktigt ge den en 4a heller, så 3,5 får det bli.

Helhetsbetyg: 3,5 av 5.

IMDB: https://www.imdb.com/title/tt7286456/?ref_=ttls_li_tt

~~~ Litttle_Brothers rating lista :rolleyes: ~~~

0 = Skräp, du ångrar att du ens såg filmen, och man vill ha tillbaka den del av sin livstid man spenderade på att se den.
1 = Dålig film, inte totalt skräp men utan tvekan en dålig film, möjligtvis något litet i filmen som var bra/roligt men absolut inget man vill se igen.
2 = Sådär film, en film som funkar att se, går att se igen "om man vill chilla med kompisgänget". Men inte nog bra för att du ska direkt vilja se den igen.
3 = Bra film, en bra film helt enkelt, som inte är en topp-favorit. Men som är helt okej och som kan ses igen vid senare tillfälle.
4 = Väldigt bra film, en film som du tycker är riktigt bra och verkligen en sevärd film och som absolut kan ses flera gånger till.
5 = Världs-bra film, en film som du verkligen älskar, en av dom bästa filmer du någonsin sett. En film i världsklass i dina ögon helt enkelt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1459460461
Add Reply New Topic New Poll