d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1979899100101461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 20 2011 03:13am
Quote (Ekaan @ 20 Sep 2011 00:24)
såg nyss thor
var inte så bra.. men helt ok


Portman! :drool:
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 20 2011 10:45am
slednecks 14, riktigt bra faktiskt
Member
Posts: 17,356
Joined: Nov 4 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 21 2011 01:05pm
kan nån ge ett tips på en nice film lite quick? helst en skräckis eller en jävligt rolig komedi :D

Quote (dej @ Sep 21 2011 07:08pm)
simpsons movie på 6an HEHE

kolla martyrs


hehe värt att kolla bara för att de går på Tv :P

This post was edited by johannes92 on Sep 21 2011 01:10pm
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 21 2011 01:08pm
Quote (johannes92 @ Sep 21 2011 08:05pm)
kan nån ge ett tips på en nice film lite quick? helst en skräckis eller en jävligt rolig komedi :D


simpsons movie på 6an HEHE

kolla martyrs
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 25 2011 12:01pm
Film ngn?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 25 2011 12:03pm
Quote (johannes92 @ 21 Sep 2011 21:05)
kan nån ge ett tips på en nice film lite quick? helst en skräckis eller en jävligt rolig komedi :D



hehe värt att kolla bara för att de går på Tv :P


your highness
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 25 2011 12:07pm
Quote (c00kie_m0nster @ 25 Sep 2011 20:01)
Film ngn?


Transformers 3
Var grymt bra imo, inte vart så förtjust i de 2 andra men denna va grym
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 25 2011 12:09pm
Quote (Goss3N @ 25 Sep 2011 20:03)
your highness


Quote (PlaaD @ 25 Sep 2011 20:07)
Transformers 3
Var grymt bra imo, inte vart så förtjust i de 2 andra men denna va grym




sett:/ krav är att det är 720p
kan vara äldre filmer med dock 1990+
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 25 2011 12:11pm
Quote (c00kie_m0nster @ 25 Sep 2011 19:01)
Film ngn?


nyss tankat:

The green lantern

dog pound

setup

har inte sett dom än så har ingen aning om dom är bra
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 25 2011 12:17pm


The green lantern (finns inte som 720p än?)

dog pound såg inget vidare ut på IMDB?

setup MAX 5/10



Go Back To Svenska Topic List
Prev1979899100101461Next
Add Reply New Topic New Poll