d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev19293949596461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 24 2011 11:02am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Aug 2011 18:56)
Grejjen med inception imo är att ideen är bra, skådespelet är bra det mesta är toppklass MEN det blir alldeles för tråkigt i andra halvan av filmen när dom ska utföra "inceptionen" så att säga.

För mkt action för lite substans i andra halvan av rullen.


Har svårt att uttrycka mig om den här filmen men simpelt sagt så var inte handlingen nog bra och var ingen riktig helhet imo.

En del intressanta grejer dock, men kan inte ge den mer än högst en 3a. Räknat på en 3/5 skala då.


Quote (Teposen @ 24 Aug 2011 18:51)
Gillar både Downey Jr och Galifianakis så jag tyckte filmen va bra :D


Quote (ankiie @ 24 Aug 2011 18:52)
den a as skön, du kommer inte bli besviken ^^


Låter najs :D

This post was edited by Litttle_Brother on Aug 24 2011 11:02am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 24 2011 11:35am
Quote (Svartermetalisk @ 24 Aug 2011 17:56)
Grejjen med inception imo är att ideen är bra, skådespelet är bra det mesta är toppklass MEN det blir alldeles för tråkigt i andra halvan av filmen när dom ska utföra "inceptionen" så att säga.

För mkt action för lite substans i andra halvan av rullen.


skulle vart en serie ist
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 24 2011 11:51am
Quote (AsDrake @ 24 Aug 2011 19:35)
skulle vart en serie ist


jo tror det hade blivit bättre då.


Har ej sett 2012 helelr ännu, den ska ses inom ett tag.

Samt se klart Game of Thrones och se Hellboy 1 och 2.

Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 25 2011 02:02am
Irene huss - den som vakar i mörkret 7/10, spännande svensk kriminalfilm :)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 25 2011 04:09am
Quote (Litttle_Brother @ Aug 24 2011 06:02pm)
Har svårt att uttrycka mig om den här filmen men simpelt sagt så var inte handlingen nog bra och var ingen riktig helhet imo.

En del intressanta grejer dock, men kan inte ge den mer än högst en 3a. Räknat på en 3/5 skala då.






Låter najs :D


inception har ett djup som man inte uppfattar om man bara slökollar en gång

det finns ett par saker jag reagerade på när jag såg den på bio när de gjort fel men det är en sjukt komplex film som har något otroligt djup handling och är en av de få bra filemerna sedan star wars
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 25 2011 06:07am
Quote (Litttle_Brother @ Aug 24 2011 07:51pm)
jo tror det hade blivit bättre då.


Har ej sett 2012 helelr ännu, den ska ses inom ett tag.

Samt se klart Game of Thrones och se Hellboy 1 och 2.


nej fyfan skippa stolpskottet 2012
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 25 2011 10:31am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Aug 2011 14:07)
nej fyfan skippa stolpskottet 2012


vissa säger att den e bra, men hört mest att den var sådär, men det är ändå en film jag måste se, tror jag skulle tycka den var okej iaf.


Quote (dej @ 25 Aug 2011 12:09)
inception har ett djup som man inte uppfattar om man bara slökollar en gång

det finns ett par saker jag reagerade på när jag såg den på bio när de gjort fel men det är en sjukt komplex film som har något otroligt djup handling och är en av de få bra filemerna sedan star wars


Djup film = ja, men den behöver inte vara bra för det, men ska se den igen senare, absolut. Känns som en sån där film man ska se 2 gånger för att förstå helt typ.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 25 2011 10:36am
Ska nog se vanilla sky. Såg den när jag var liten men då fattade jag inte ett skit :> så blir att göra ett nytt försök nu 9 år senare
Member
Posts: 3,749
Joined: Feb 5 2010
Gold: 609.00
Aug 25 2011 03:12pm
Såg nyss Saving Private Ryan igen, 9/10 får filmen, bästa filmen i dess genre imo.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 27 2011 05:31pm


blir denna nu
Go Back To Svenska Topic List
Prev19293949596461Next
Add Reply New Topic New Poll