Quote (Svartermetalisk @ 25 Aug 2011 14:07)
nej fyfan skippa stolpskottet 2012
vissa säger att den e bra, men hört mest att den var sådär, men det är ändå en film jag måste se, tror jag skulle tycka den var okej iaf.
Quote (dej @ 25 Aug 2011 12:09)
inception har ett djup som man inte uppfattar om man bara slökollar en gång
det finns ett par saker jag reagerade på när jag såg den på bio när de gjort fel men det är en sjukt komplex film som har något otroligt djup handling och är en av de få bra filemerna sedan star wars
Djup film = ja, men den behöver inte vara bra för det, men ska se den igen senare, absolut. Känns som en sån där film man ska se 2 gånger för att förstå helt typ.