d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev145678231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 44,155.00
Nov 2 2008 10:36am
Quote (diablo_es @ Sun, 2 Nov 2008, 15:11)
En blind man går in på en lesbisk bar av misstag. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund ropar den blinde mannen till bartendern:

-Vill du höra ett blondinskämt?

Baren blir med ens döds tyst. Med en mörk hes röst säger kvinnan jämte honom:

-Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är 2 meter lång,
väger 107 kg är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare.
Kvinnan till höger om dig är blond och proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien.

- Vill du fortfarande berätta den?

Den blinde mannen:

- Näe, inte om jag skall behöva förklara den fem gånger

Oh oh oh biggrin.gif
Member
Nov 2 2008 10:41am
Det var en gång en man som hade ett sjukligt stort begär av vita bönor i tomatsås. Han älskade verkligen bönor, men de resulterade alltid i pinsamma och ibland livliga biverkningar.
En dag träffade han kvinnan i sitt liv. När det gick upp för honom att giftermål var en naturlig följd, tänkte han för sig själv: 'Hon kommer aldrig att acceptera mina vita bönor med tillhörande effekter'.
Han tog beslutet att kvinnan var värd att offra allt för, och slutade att äta bönor. Kort efter det gifte sig paret lyckligt.

Några månader senare, när mannen var på väg hem från jobbet, gick hans bil sönder och eftersom de bodde på landet, ringde han sin fru och sa att han skulle bli sen eftersom han blev tvungen att gå hem.
På vägen hem gick han förbi en liten restaurang. Hans näsborrar fylldes av den (för honom) underbara doften av vita bönor i tomatsås!
Då han fortfarande hade flera kilometer kvar att promenera innan han kom hem, tänkte han att han nog skulle hinna "gå av sig" alla oönskade effekter. Han gick in på restaurangen med skälvande steg och beställde en tredubbel portion med bönor.
Hela vägen hem var en utdragen vädersläppning. Han puttrade upp och ner för backarna i ett härligt lyckorus. När han närmade sig sin uppfart kände han sig tämligen säker igen.
Hans fru mötte honom i dörren och verkade lite uppspelt. Hon utbrast, "Älskling, jag har ordnat en underbar överraskning till middagen ikväll"!
Hon band för hans ögon, och förde honom till hans plats vid änden av bordet. Hon fick honom att lova att inte tjuvkika. I samma ögonblick kände han att han hade ytterligare utsläpp på gång.
Just när hon skulle ta bort ögonbindeln, så ringde telefonen. Hon avkrävde återigen löfte om att han inte skulle tjuvkika och gick och svarade.

Mannen tog tillfället i akt och flyttade vikten till ena benet och släppte lös. Den var inte bara högljudd, utan även mogen som ett ruttet ägg.

Han hade svårt att andas och trevade efter sin servett och viftade frenetiskt i luften runt omkring sig. Han började just att återhämta sig, när han fick behov igen. Han lyfte på ena skinkan och "brrriiiiiiippppp"!. Det lät som en dieselmotor på högvarv och luktade värre. För att förhindra kvävning fläktade han med armarna ett tag i förhoppning om att lukten skulle försvinna. Saker och ting hade nästan återgått till det normala när det var dags igen. Återigen lyfte han på skinkan och släppte loss. Den här var en prisvinnare; rutorna skallrade, tallrikarna på bordet skakade och en minut senare var blommorna i fönstren döda.
Medan han höll ett öra på samtalet i hallen, och samtidigt höll sitt löfte om att inte tjuvkika så fortsatte han att ge efter för sina behov i ca 10 minuter.
När han hörde att samtalet höll på att avslutas (samtidigt som hans ensamhet och frihet tog slut), lade han sin servett snyggt tillrätta i knät och log förnöjt. Hela han utstrålade oskyldighet när hans fru kom in i rummet.

Hon bad om ursäkt för dröjsmålet och frågade om han tjuvkikat på maten. Nöjd med hans löfteshållande, tog hon bort bindeln och utbrast "Surprise!!!"

Till mannens förskräckelse satt det tolv inbjudna middagsgäster runt bordet.
Member
Gold: 2,069.00
Nov 2 2008 05:08pm
haha tongue.gif

Ska sova nu men fixar hit några innan ^^

- Det var en lång väg till den här lilla byn.
- Ja, kanske det, men hade den varit kortare hade den inte nått fram.

- Vakna pappa! Du har glömt att ta dina sömntabletter!

Den ene flyttkarlen till den andre:
- Vi måste hjälpas åt här. Om du tar det stora skåpet, så tar jag ansvaret.

och med de, god natt folk wink.gif

This post was edited by Litttle_Brother on Nov 2 2008 05:08pm
Member
Gold: 0.00
Nov 3 2008 09:21am
"Vakna pappa, du har glömt dina sömntabletter" var fan rolig xd
Member
Gold: 0.00
Nov 3 2008 10:27am
I skolan frågar fröken:
> - Det sitter fem kråkor på en gren. Du skjuter en, hur många sitter kvar?
> Pelle svarar:
> - Inga.
> - Ja, sa fröken, jag hade tänkt fyra men jag förstår hur du tänker.
> Pelle säger:
> - Får jag ställa en fråga? Tre kvinnor sitter på en bänk och äter glass.
> Den första biter på glassen, den andra slickar på glassen och den
> tredje suger på glassen.
Vem av dem är gift?
> Fröken svarar:
> - .....Den som...suger...
> Pelle:- Det är hon med vigselringen men jag förstår hur fröken tänker!
Member
Gold: 9,750.50
Nov 3 2008 01:41pm
Quote (Litttle_Brother @ Fri, Oct 31 2008, 10:37pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild eller till exempel en Youtube video. Med mera.

Inget grovt spam eller flame, tack.

Jag börjar väl då smile.gif

Jag tycker personligen denna är ett härligt skratt biggrin.gif

Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde en röst från toaletten bredvid som sa:
- Hej hur mår du?

Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på toaletten men bara som av reflex svarade jag:
- Jo då, jag mår väl bra..

Och den andra killen svarade då:
- Vad gör du för någonting då?

Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag men svarade sedan:
- Jo jag är ute och åker med bilen lite.

Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt så att jag kan gå därifrån, detta kändes ju bara för konstigt.

Då hör jag mannen i båset bredvid ställa en ny fråga.
- Kan jag komma över till dig sen?

Då fick jag nästan en chock inombords, skojar han eller? Jag vet ju inte ens vem han är.

Hövlig som jag är så svarar jag ändå:
- Njae det ska komma förbi några från jobbet senare så det går nog inte så bra idag..

Då hör jag killen bredvid irriterat och även lite argt säga:
- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon jävla idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dig. Hej då..

Den ägde haha
Member
Gold: 2,069.00
Nov 3 2008 06:37pm
Quote (EndLeSS_TeRRoR @ Mon, 3 Nov 2008, 21:41)
Den ägde haha

hahah jo fan, tongue.gif jag diggar den med biggrin.gif
Member
Nov 4 2008 06:13am
- Mamma mamma, får jag ta en kaka?
- Men ta en kaka då
- Men jag har ju inga armar...
- Inga armar, ingen kaka.
Member
Gold: 15.00
Nov 5 2008 09:34am
Quote (920 @ Tue, 4 Nov 2008, 14:13)
- Mamma mamma, får jag ta en kaka?
- Men ta en kaka då
- Men jag har ju inga armar...
- Inga armar, ingen kaka.

haha, cold blooded tongue.gif
Member
Gold: 25.00
Nov 5 2008 01:06pm
Quote (diablo_es @ Sat, Nov 1 2008, 11:46am)
Då fortsätter jag med ett litet youtube klipp då^^

http://www.youtube.com/watch?v=FUj5BKMGIuk

lol
Go Back To Svenska Topic List
Prev145678231Next
Add Reply New Topic New Poll