d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev134567231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,993
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,177.00
Nov 1 2008 08:40pm
Quote (diablo_es @ Sat, 1 Nov 2008, 15:21)
En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära Mamma och Pappa,

Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!

Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden.
Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.
Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.
Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.

Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen,
och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).

Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.
Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

Puss Puss
Emma

P.S
Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,
- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!


HAHAHHAHHAHAH Denna var fan ass bra tongue.gif




Quote (920 @ Sat, 1 Nov 2008, 18:45)

George W Bush och Tony Blair står i en bar och pratar.
En gäst kommer bort och frågar vad dom pratar om.
-"Ååå, vi lägger planer för 3:de världskriget" säger Bush.
-"Å jäklar" säger gästen. "Hur tänker ni göra?"
-"Vi tänker döda 1.400.000 muslimer och en IT-konsult" säger Bush.
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
-"En IT-konsult...?" säger han. "Varför det? Varför i all världen ska ni döda en IT-konsult?"

Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger:
- "Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna..."



Haha denna var fan också bra ^^

This post was edited by Litttle_Brother on Nov 1 2008 08:49pm
Member
Posts: 35,993
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,177.00
Nov 1 2008 08:54pm
Quote (920 @ Sat, 1 Nov 2008, 18:58)

I staden jobbade Linda i sitt grillkök. En dag kom en kund o beställde en korv med mos plus alla tillbehör, kunden fick vad han önskade, men skrapade snabbt av tillbehören (som han betalt för).

Linda tyckte de var konstigt, att betala för tillbehören o sen slänga dem.

Nästa dag kom kunden igen och Linda tänkte direkt på gårdagens händelse. Kunden kom fram och beställde korv med mos med alla tillbehör, tillbehören slängde han ganska snabbt.

Nu bestämde sig Linda för att fråga mannen varför han beställde tillbehören men sen slängde dem, han betala ju för dem.

Nästa dag kom kunden igen,
-Korv med mos med alla tillbehör, sa kunden (tillbehören slängdes medsamma)

Linda våga inte fråga!

Nästa dag kom kunden igen och beställde det som han brukade.
Tillbehören slängdes och nu fråga den Linda kunden:
-Är du brandman?

- Ja hur vet du det?, svarade kunden.

-Jag ser det på din uniform, sa Linda.


Jag vet, jag har sjuk humor blush.gif


Hmm jag fattade inte riktigt den där tongue.gif



Quote (920 @ Sat, 1 Nov 2008, 19:02)
Efter 2 timmar kommer läkaren ut med den nyfödde till den nyblivne pappan.
Just som läkaren skall räcka över barnet till pappan snubblar läkaren till och tappar barnet i golvet med huvudet före så det spräcks och hjärnsubstans och blod bara sprutar.

Pappan får en smärre shock och svimmar.
Efter en stund återfår han dock medvetandet och läkaren tittar på pappan och säger.

- Jag bara skämta, det var döfött.



A Polish immigrant went in for an eyesight test.
The optician showed him a card which read :
CZWIXNOSTACZ.
"Can you read it?" the optician asked.
"Read it ?" the Polish bloke replied, "I know the guy ".


lol nice dem 2 tongue.gif

Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Nov 2 2008 06:58am
CIA hade en ledig tjänst som lönnmördare. Efter all bakgrundskontroll, intervjuer och tester, var där tre personer kvar.

Två män och en kvinna. För sluttestet, tog CIA agenterna en av männen till en stor dörr av metall och gav honom en pistol.
"Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsett omständigheter."

"Inne i rummet, kommer du hitta din fru sittandes i en stol. Döda henne."
Mannen sa "Du skämtar, jag skulle aldrig kunna skjuta min fru" Då sa agenten "Då är du inte rätt man för jobbet.


Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog en pistol och gick in i rummet. Allt var tyst i ungefär fem minuter, sen kom mannen ut med tårar i ögonen.
"Jag försökte, men kan inte döda min fru." Då sa agenten "Du har inte vad som krävs, gå du hem med din fru. "



Slutligen, var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda hennes man. Hon tog pistolen och gick in i rummet.

Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik, slammer, smällar mot väggarna. Efter ett par minuter, blev allt tyst. Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan.
Hon torkade svetten ur sin panna och sa...


"Pistolen är ju laddad med blanka skott, jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen"
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Nov 2 2008 07:11am
En blind man går in på en lesbisk bar av misstag. Han tar sig fram till en barstol och beställer en drink. Efter att ha suttit där en stund ropar den blinde mannen till bartendern:

-Vill du höra ett blondinskämt?

Baren blir med ens döds tyst. Med en mörk hes röst säger kvinnan jämte honom:

-Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak. Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är 2 meter lång,
väger 107 kg är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare.
Kvinnan till höger om dig är blond och proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien.

- Vill du fortfarande berätta den?

Den blinde mannen:

- Näe, inte om jag skall behöva förklara den fem gånger
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Nov 2 2008 07:27am
Det var en gång tre män som hade dött och var på väg in till himmelriket men utanför stoppades de av Sankte Per som frågade dem hu många gånger de varit otrogna.
Den första mannen svarade att hanbara hade varit otrogen tre gånger.
- Då får du en Opel sa sankte Per.

Den andra mannen sa att han bara varit otrogen en gång.
- Då får du en Saab sa sankte Per.

Den tredje mannen sa att han aldrig hade varit otrogen.
- Då får du en Mercedes, sa Sankte Per.

Några dagar senare mötte mannen med Opeln och mannen med Saaben mannen med Mercedesen. Han satt i sin bil och grät..
- Varför gråter du för? frågade dem. Du fick ju Mercedesen.
Mannen med Mercedesen sa:
- Jag mötte min fru igår... på cykel.

This post was edited by diablo_es on Nov 2 2008 07:27am
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Nov 2 2008 07:33am
Kvinnans olika åldrar!


--------------------------------------------------------------------------------

Mellan 15-20 år är kvinnan som Asien, välkänd men outforskad.

Mellan 20-30 år är kvinnan som Afrika, het men ändå fuktig.

Mellan 30-40 år är kvinnan som USA, effektiv och tekniskt fulländad.

Mellan 40-50 år är kvinnan som Europa efter två världkrig, härjad men ändå skön.

Mellan 50-60 år är kvinnan som Ryssland, alla vet var det ligger men ingen vill dit.

This post was edited by diablo_es on Nov 2 2008 07:33am
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Nov 2 2008 07:34am
Mannens olika åldrar!


--------------------------------------------------------------------------------

Mellan 15-20 år är mannen som en Fiat, liten men ettrig.

Mellan 20-30 år är mannen som en Porsche, snabb och välsmord.

Mellan 30-40 år är mannen som en Opel Record, lovar mer än den håller.

Mellan 50-60 år är mannen som en gammal Ford, man måste hälla i honom lite sprit för att få honom att starta.
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Nov 2 2008 07:40am
- Det var stor årlig simtävling på en älv i det inre av Finland.
- Pecka från de djupa skogarna var som vanligt den store favoriten.
- De många hundra simmarna kastade sig i och ganska snart drog Pekka ifrån.
- Han hade inte bara en god fysik och simteknik, han var även i övrigt välutrustad.
- Plötsligt såg publiken efter stränderna hur Pekka blev allt långsammare och till slut nästan stannade.
- Större delen av de övriga simmarna kom sakta ikapp och i mål blev Pekka inte bättre än 79:a.
- Efter att ha vunnit tävlingen de senaste fyra åren var sensationen ett faktum.
- Speakern ställde den självklara frågan till Pekka varför han plötsligt tog slut?
- "Jo jak fikk se tre nakna flikkor på stranden, okk då plötsligt gikk den ner i potten."
- Trots det pinsamma svaret fann sig speakern snabbt och undrade:
- Varför inte Pekka vände sig och simmade ryggsim?
- "Jo" sa Pekka, "men tu vet proarna..."
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Nov 2 2008 07:52am
lol.

3 Members: Nickeee, DvJessica, diablo_es

ohmy.gif. hur fan visste du vem ja var tongue.gif
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 2 2008 07:52am
Quote (Coxukr @ Sat, 1 Nov 2008, 18:14)
Vad heter Turkiets största stad?












Stockholm



AAAAAAAHAHAHAHAHAHAH AAAAASSGGGGG SAIK! biggrin.gif

Go Back To Svenska Topic List
Prev134567231Next
Add Reply New Topic New Poll