Suicide SquadJag såg Suicide Squad på bio för ett par dagar sedan. Hade inga förväntningar på den,
varken positiva eller negativa, och hade inte ens sett trailern till den. Det enda jag visste
innan var att det skulle vara en action-komedi typ. Problemet med det från första början
är att jag inte är så förtjust i den genren. Filmen var väl okej antar jag, men inte mycket
mer än så. Den var fattig på handling och vissa saker kändes bara överdrivna. Det jag kan
ge plus för är att den har väl rätt bra action till o från vilket hade varit illa om den inte hade
då det är den action-komedi. Karaktärerna är väl helt okej också, men kunde ha varit bättre.
Kan jag rekommendera den? Nja inte direkt, gillar man action/komedi så kanske, men annars nej.
Den enda action/komedin jag sett som faktiskt kändes bra var Deadpool. IMDB-betyget på Suicide Squad
ligger just nu på 7/10 men det lär sjunka senare när fler folk har hunnit ge betyg på den. Jag ger den 2/5.
Betyg: 2/5.IMDB-Betyg: 7/10.
~~~ Litttle_Brothers rating lista
~~~0 = Skräp, du ångrar att du ens såg filmen, och man vill ha tillbaka den del av sin livstid man spenderade på att se den.
1 = Dålig film, inte totalt skräp men utan tvekan en dålig film, möjligtvis något litet i filmen som var bra/roligt men absolut inget man vill se igen.
2 = Sådär film, en film som funkar att se, går att se igen "om man vill chilla med kompisgänget". Men inte nog bra för att du ska direkt vilja se den igen.
3 = Bra film, en bra film helt enkelt, som inte är en topp-favorit. Men som är helt okej och som kan ses igen vid senare tillfälle.
4 = Väldigt bra film, en film som du tycker är riktigt bra och verkligen en sevärd film och som absolut kan ses flera gånger till.
5 = Världsfilm, en film som du verkligen älskar, en av dom bästa filmer du någonsin sett. En film i världsklass i dina ögon helt enkelt.