Quote (SCXiao @ 29 Mar 2016 07:46)
Batman, Batman & Robin
e; Syftet med min post var att upplysa om att det finns fler än tre Batman filmer, om Robin (pun intended) hade missat detta :P
Nä jag vet att det finns flera =) Har själv sett alla.
Men menade dom 3 senaste, Begins, The Dark Knight och Rises, de som flest folk kanske har sett/relaterar till.
Quote (Svartermetalisk @ 29 Mar 2016 07:45)
Använd din slutledningsförmåga Oli, vilka tre av dessa titlar är bäst lämpade att knöla ihop och hänvisas till som "de tre filmerna" HM HM HMMM HMMM kan det vara Nolans TRILOGI??!??!
THis också. Tror de flesta förstod att jag menade dom 3, så orkade inte specificera mig mer än så

Quote (ORVAR @ 29 Mar 2016 16:44)
Helt bedrövlig var den... Jag menar visst, jag brukar inte gilla superhjältefilmer så jag hade rätt låga förväntningar, men detta var under all kritik. Även titeln kändes ju som ett varningstecken på att den inte är sevärd heller känns det som
Jag vet, galet. Håller helt med. Jag brukar gilla superhjälte-tema men jag hade inte några förväntningar alls nästan.
Och som du sa, bara titeln i sig var också lite typ "Kan den här vara bra?" Så då hade man lite lägre förväntningar på den, ändå nådde den inte ens upp till dom förväntningarna. Nej den var inte bra.
Quote (c00kie_m0nster @ 29 Mar 2016 06:53)
Lägger denna här.
http://www.youtube.com/watch?v=cwXfv25xJUw
Sen angående Ben affleck, så var det ingen av oss som såg den som tyckte att just han gjorde rollen som Batman dålig, utan filmen i helhet var dålig.
This post was edited by Litttle_Brother on Mar 29 2016 11:36am