Quote (PlaaD @ Mar 25 2016 08:48pm)
Tror du får börja ändra din syn på filmer om du ska fortsätta orka se film från ''Hollywood'' :D
Väldigt få filmer som får med bra dialoger i kombination med en allmänt välgjord film i dagsläget.
Jag tyckte personligen The Force Awakens var riktigt bra då jag fick samma känsla av den som jag fick av Episode 4-6.
Snygg film, välgjord och mycket underhållande. Att karaktärerna var platta håller jag dock med om.
HollywoodhalmgubbeN^ jag gillade Hateful Eight!
Det är klart att detta inte är min typ av film det förstår jag också men Hollywood kan mycket mycket mycket bättre än så här.
Den är välgjord rent tekniskt och har snygga explosioner men jag klarar inte av att precis allting som sägs är comic relief. Sen byggs relationer automatiskt av ingen anledning. Rey har känt Han Solo i under två timmar och Stihlorden lyckas utröna att han är som "fadern hon aldrig haft" sånt får mig verkligen att skaka på huvudet.
Eller den svarta snubben, först är han livrädd för First Order och sen ska han solomission yoloswag rädda henneen timme senare, man kan inte skriva på det här viset det håller inte.
Men jovisst, det finns en anledning till att nästan allting jag ser har en apostrof i titeln.
This post was edited by Svartermetalisk on Mar 25 2016 02:26pm