Quote (Svartermetalisk @ 16 Feb 2016 23:19)
Det är en av mina favoritfilmer någonsin men det är ok om du inte gillar den det är det verkligen men din kommentar... Bara tanken att jag skulle ägna all min fritid åt att analysera filmhistorien och läsa filmteori för att systematiskt hålla fast vid värdelösa filmer av ingen anledning Det är upprörande du förminskar mitt största intresse och därmed hela mitt liv.
Jag uttryckte mig lika korkat när jag bad dig ta dig i arslet och ber om ursäkt för det, jag är sjukt omogen ibland så är det.
Jag blir inte upprörd om folk har annan smak än jag men jag tycker att du uttryckte dig jätteklumpigt så därav min starka reaktion, du är väl van vid det här laget då jag dampat loss på dig förut men jag vet inte vad jag kan säga mer utom shit happens.
Jo, problemet är att jag tror att alla ska fatta vad jag menar, vilket folk inte gör.

Men jag fortsätter skriva så ändå av någon anledning. Meningen var i princip att varje gång jag kollat någon av dessa filmer filmkrikter/experter gillar så har jag inte gillat dom. därav dåliga filmer. Inte att dom är dåliga filmer i sig. If that makes any sense. Mer just att den skär sig i min filmsmak och att det är "ett krav" dvs att jag inte gillar filmen för att filmen ska vara bra i filmvärlden. Var inte meningen o förminska ditt intresse ^^ Jag lägger orden klumpigt, iknow. Och jag kan inte ens nu formulera på ett vettigt sätt vad jag menar. Lättast av allt vore om alla i världen tänkte som jag tänker, så skulle jag slippa förklara vad jag menar.

Anyways säger mer om mitt filmtittande än om att vad jag tycker om filmkulturen etc.
Inget av det där makear någon sense till någon säkert.

Men men, standard.