Jag såg filmen
War of The Dead nyss. Vet inte riktigt varför jag hade den på datorn då trailern verkade sådär och imdb betyget relativt lågt.
Men eftersom den var rätt kort och jag slapp ladda ner nåt så såg jag den. Hade inte så höga förväntningar av filmen, vilket var tur det. Hela filmen i sig har lite
"b-känsla" över sig och vissa scener var väldigt konstiga. Skådespelet är inte 10/10 men skulle inte påstå att det är dåligt heller. Handlingen är okej på sin höjd men
den hade kunnat varit mycket bättre. Vissa scener i filmen hade dom gjort rätt coola faktiskt och den var lite små spännande, och det är det som gör att den faktiskt
får några få poäng överhuvudtaget. Samt så tyckte jag några av karaktärerna var rätt bra, dom borde stoppat karaktärerna i en bättre film ^^
Betyg: 2/5.IMDB: 4/10
~~~ Litttle_Brothers rating lista
~~~0 = Skräp, du ångrar att du ens såg filmen, och man vill ha tillbaka sin livstid man spenderat på att se filmen..
1 = Dålig film, inte totalt skräp men utan tvekan en dålig film, möjligtvis något litet i filmen som var bra/roligt så att den inte hamnar på noll, men absolut inget man vill se igen.
2 = Sådär film, en film som funkar att se, går att se igen "om man vill se en film med kompisgänget". Men den är inte nog bra för att du faktiskt vill se den igen.
3 = Bra film, en bra film helt enkelt, som inte är en topp-favorit. Men som är helt okej och som kan ses igen vid senare tillfälle.
4 = Väldigt bra film, en film som du tycker är riktigt bra och verkligen en sevärd film och som absolut kan ses flera gånger till.
5 = Världsfilm, en film som du verkligen älskar, en av dom bästa filmer du någonsin sett. En film i världsklass helt enkelt.