d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1415416417418419461Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 14,020
Joined: Sep 23 2014
Gold: 101.00
Dec 20 2015 08:58am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 20 2015 01:17am)
Klassiker! :)


Absolut att den var det :D

Någon som kan tipsa några najs action/komedi filmer?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Dec 20 2015 09:16am
Quote (Svartermetalisk @ 20 Dec 2015 15:17)
Vad tyckte du då?


Jo den var stronk. Påminde väldigt mycket om the Basketball Diaries som är en utav mina favoritfilmer :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 20 2015 09:52am
Quote (Goonjar @ Dec 20 2015 03:58pm)
Absolut att den var det :D

Någon som kan tipsa några najs action/komedi filmer?


Total Recall från 1990 är skitbra.

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 20 2015 09:52am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 20 2015 02:38pm
Har du sett våran dokumentär än Svartis? :angry:

Ska förövrigt se på Talvisota någon dag när jag får tummen ur röven. Verkar bra men har inte haft lust än.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 21 2015 12:38am
Quote (Makta @ Dec 20 2015 09:38pm)
Har du sett våran dokumentär än Svartis? :angry:

Ska förövrigt se på Talvisota någon dag när jag får tummen ur röven. Verkar bra men har inte haft lust än.


Jag har inte kommit till skott än :D

Vet inte varför, får skärpa mig helt enkelt!

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 21 2015 12:38am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 21 2015 04:40am
Quote (Svartermetalisk @ 21 Dec 2015 07:38)
Jag har inte kommit till skott än :D

Vet inte varför, får skärpa mig helt enkelt!


Du vet vad som ska göras idag....!
Banned
Posts: 14,020
Joined: Sep 23 2014
Gold: 101.00
Dec 21 2015 09:14am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 20 2015 05:52pm)
Total Recall från 1990 är skitbra.


Den är upp next.
Såg Trollkarlens lärling (2010) igår, den var rätt så tråkig vid vissa delar men gick ändå att se på. Nicholas Cage brukar ha najs filmer men det var absolut inte hans bästa.
http://www.imdb.com/title/tt0963966/

edit: någon här som har sett Everest (2015) än och i sånna fall, vad tyckte ni? :)

This post was edited by Goonjar on Dec 21 2015 09:15am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Dec 21 2015 09:16am
Creed - http://www.imdb.com/title/tt3076658/

Rekommenderar starkt till alla som tycker om Rocky filmerna :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 22 2015 08:36am
Oli vill du ha fler "glada" filmer kan jag reka Submarino, helt suverän socialrealism med missbruksinslag från snubben som gjorde Jagten (skitbra film det också.)

http://www.imdb.com/title/tt1322385/?ref_=nv_sr_1
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Dec 22 2015 12:17pm
Quote (Svartermetalisk @ 22 Dec 2015 15:36)
Oli vill du ha fler "glada" filmer kan jag reka Submarino, helt suverän socialrealism med missbruksinslag från snubben som gjorde Jagten (skitbra film det också.)

http://www.imdb.com/title/tt1322385/?ref_=nv_sr_1


Den låter faktiskt bra, får laddjagmenarköpa den :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1415416417418419461Next
Add Reply New Topic New Poll