d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1405406407408409461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 27 2015 05:49am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Sep 2015 12:48)
(-(-_(-_-)_-)-)


Kollade du ens casten?
My ass att det är något annat än läskigt att kolla den!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 27 2015 05:56am
Quote (Giraff @ Sep 27 2015 12:49pm)
Kollade du ens casten?
My ass att det är något annat än läskigt att kolla den!


Ingen kvalitetsfilm direkt!

Har du sett den?

Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 27 2015 06:21am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Sep 2015 12:56)
Ingen kvalitetsfilm direkt!

Har du sett den?


Nej, inget större fan av skräck.
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Sep 27 2015 06:29am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Sep 2015 11:24)
Vad kan ni tipsa om för skräckfilmer?
Jag vill inte ha våldsporr a'la Wrong Turn eller Martyrs och jag vill inte ha jumpscare extravaganza a'la Conjuring.

Jag gillar The Beyond, Prince of Darkness, In the Mouth of Madness, Rosemary's Baby, Rec, The Tenant, It Follows, 1408, Shining, The Thing osv


http://www.imdb.com/title/tt2403021/?ref_=ttmd_md_nm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 27 2015 07:11am
Quote (Disturbedxx @ Sep 27 2015 01:29pm)


Kannibalfilm av Eli Roth måste ju nästan falla under våldsporr, eller? :o

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 27 2015 07:15am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 27 2015 08:01am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Sep 2015 12:24)
Vad kan ni tipsa om för skräckfilmer?
Jag vill inte ha våldsporr a'la Wrong Turn eller Martyrs och jag vill inte ha jumpscare extravaganza a'la Conjuring.

Jag gillar The Beyond, Prince of Darkness, In the Mouth of Madness, Rosemary's Baby, Rec, The Tenant, It Follows, 1408, Shining, The Thing osv


Nu kanske mitt minne inte är helt 100% då jag såg dessa för ett bra tag sen men de kan vara av intresse.

Stoker
http://www.imdb.com/title/tt1682180/

Sinister
http://www.imdb.com/title/tt1922777/

The Hole
http://www.imdb.com/title/tt0242527/

Hade iaf gett dessa ett bra/dugligt betyg när jag hade sett dem.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 27 2015 08:06am
Quote (Makta @ Sep 27 2015 03:01pm)
Nu kanske mitt minne inte är helt 100% då jag såg dessa för ett bra tag sen men de kan vara av intresse.

Stoker
http://www.imdb.com/title/tt1682180/

Sinister
http://www.imdb.com/title/tt1922777/

The Hole
http://www.imdb.com/title/tt0242527/

Hade iaf gett dessa ett bra/dugligt betyg när jag hade sett dem.


Stoker skrev jag upp som fan i denna tråden när den kom, tycker den är väldigt bra!

Hole kan jag fan ta och se då jag gillar Tora Birch som fan, tack så mycket. Bra tips so far
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 27 2015 08:26am
Quote (Svartermetalisk @ 27 Sep 2015 15:06)
Stoker skrev jag upp som fan i denna tråden när den kom, tycker den är väldigt bra!

Hole kan jag fan ta och se då jag gillar Tora Birch som fan, tack så mycket. Bra tips so far


The hole verkade "Meh" för mig men den var riktigt intressant. Ingen 10/10 men bra nog :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 27 2015 03:34pm
Bästa filmen på länge.
15/10.
http://www.imdb.com/title/tt4497416/
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 27 2015 03:36pm
Quote (PlaaD @ Sep 27 2015 10:34pm)
Bästa filmen på länge.
15/10.
http://www.imdb.com/title/tt4497416/


Jag klickade på länken och förväntade mig antingen något extremt bra eller Sharknado 5 men inget däremellan :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1405406407408409461Next
Add Reply New Topic New Poll