Quote (Simon @ Jul 19 2015 11:44pm)
nu var det ett tag sedan jag såg den. jag gillade idén med filmen men kanske inte utförandet så mkt. kommer ihåg att jag mest satt och störde mig på polarna som satt och klagade rätt igenom hela filmen för att de satt med sina telefoner istället och inte hängde med.
okok
Atmosfärisk skräck är ingen höjdare att se med folk kan jag tänka mig, finns inga logiska ställen att stanna upp och diskutera det som händer då den försöker ha en otäck stämning rakt igenom.