d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1400401402403404461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 20 2015 03:52pm
Jurassic World
7/10.

Rätt fet måste jag säga, snyggt gjord och oväntat bra rent allmänt.
Att se den lite smått bakfull va rätt optimalt.


Quote (enterman @ 19 Jun 2015 18:32)
ja ganska många som dog mot slutet


HAHAHAHHAHAHAHAHAH

LOL 10/10! HAHAHAH

Stämmer ju perfekt xD

Member
Posts: 16,805
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,992.00
Jun 21 2015 04:18am
Quote (PlaaD @ 20 Jun 2015 23:52)
Jurassic World
7/10.

Rätt fet måste jag säga, snyggt gjord och oväntat bra rent allmänt.
Att se den lite smått bakfull va rätt optimalt.




HAHAHAHHAHAHAHAHAH

LOL 10/10! HAHAHAH

Stämmer ju perfekt xD


ty :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jun 22 2015 09:33pm
Insidious 3, var ungefär likadan som de två första så man visste vad man skulle förvänta sig. Hade dock många oväntade jumpscare-moments så för den som gillar sådana är den helt klart sevärd.

5/10
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 23 2015 09:31am
Quote (PlaaD @ 20 Jun 2015 22:52)
Jurassic World
7/10.

Rätt fet måste jag säga, snyggt gjord och oväntat bra rent allmänt.
Att se den lite smått bakfull va rätt optimalt.




HAHAHAHHAHAHAHAHAH

LOL 10/10! HAHAHAH

Stämmer ju perfekt xD


Vouch på Jurassic World
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 23 2015 04:36pm
Såg Hostel precis, riktigt usel
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 23 2015 07:19pm
Mad Max: Fury Road.
Hnnnnnnng

Kändes inte som jag blinkade en enda gång under hela filmen, en av de bästa filmer jag sett på länge.
#Fanboyerection.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 25 2015 02:50pm
Quote (PlaaD @ 24 Jun 2015 03:19)
Mad Max: Fury Road.
Hnnnnnnng

Kändes inte som jag blinkade en enda gång under hela filmen, en av de bästa filmer jag sett på länge.
#Fanboyerection.


waaat.
Så bra var den väl inte?

Asså visst action-mässigt och så där var den ju riktigt bra, 5/5.

Men filmen som helhelt med handling och allt så var det ju inte mer än 3-3,5 av 5 då, inte av 10 :)

This post was edited by Litttle_Brother on Jun 25 2015 02:50pm
Member
Posts: 9,626
Joined: Sep 5 2011
Gold: 0.00
Jun 26 2015 04:55pm
Quote (c00kie_m0nster @ 19 Jun 2015 16:54)
Gilla den med!


såg faktiskt borat idag XD
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 26 2015 05:01pm
Quote (bws1 @ 27 Jun 2015 00:55)
såg faktiskt borat idag XD


Jag har rosa foppatofflor.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 26 2015 05:57pm
Quote (bws1 @ 26 Jun 2015 23:55)
såg faktiskt borat idag XD


Jag såg en hund som sade att han ville hoppa
Med långa flickorsstrumpor ut av blåbärssoppa

OnT; Jag vill se en bra komedi.
Någon som har tips?

Kevin Smith är min husgud, om det hjälper något.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1400401402403404461Next
Add Reply New Topic New Poll