Quote (PlaaD @ 24 Jun 2015 03:19)
Mad Max: Fury Road.
Hnnnnnnng
Kändes inte som jag blinkade en enda gång under hela filmen, en av de bästa filmer jag sett på länge.
#Fanboyerection.
waaat.
Så bra var den väl inte?
Asså visst action-mässigt och så där var den ju riktigt bra, 5/5.
Men filmen som helhelt med handling och allt så var det ju inte mer än 3-3,5 av 5 då, inte av 10
This post was edited by Litttle_Brother on Jun 25 2015 02:50pm