Quote (berhemuli @ Jun 10 2015 09:50pm)
Jag tycker beck är svintråkigt. Så antar att det är mer action då. Eller snabbare handling kanske.. väldigt finskt. Är annan huvudskådespelare i första typ tre filmer. Gillade han mer. Men växt in i att det här är den rätta vares. Kan spana in alla rullaena hemma o kolla om jag rekommenderar nån mer än nån annan. Däremot är det lite samma karaktärer och insiderskämt i senare. Så om du ska kolla nåt så vore nog bäst från början, så fattar man bäst.
Jag gillade Beck som fan när jag var yngre men har sett om 4-5 stycken nyligen och i princip accepterat att dom suger.
Persbrandt är genial men allting annat är högst mediokert.