d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1399400401402403461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2015 02:32pm
Quote (berhemuli @ Jun 10 2015 08:42pm)
Vares- Sheriffi
http://www.imdb.com/title/tt3657684/ levererar som vanligt

Finsk film om privatdetektiv jussi vares. Sett alla dom, gillat alla i princip. 8.5/10


Är det typ Beck eller är det mer action?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 10 2015 02:50pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2015 22:32)
Är det typ Beck eller är det mer action?


Jag tycker beck är svintråkigt. Så antar att det är mer action då. Eller snabbare handling kanske.. väldigt finskt. Är annan huvudskådespelare i första typ tre filmer. Gillade han mer. Men växt in i att det här är den rätta vares. Kan spana in alla rullaena hemma o kolla om jag rekommenderar nån mer än nån annan. Däremot är det lite samma karaktärer och insiderskämt i senare. Så om du ska kolla nåt så vore nog bäst från början, så fattar man bäst.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2015 03:01pm
Quote (berhemuli @ Jun 10 2015 09:50pm)
Jag tycker beck är svintråkigt. Så antar att det är mer action då. Eller snabbare handling kanske.. väldigt finskt. Är annan huvudskådespelare i första typ tre filmer. Gillade han mer. Men växt in i att det här är den rätta vares. Kan spana in alla rullaena hemma o kolla om jag rekommenderar nån mer än nån annan. Däremot är det lite samma karaktärer och insiderskämt i senare. Så om du ska kolla nåt så vore nog bäst från början, så fattar man bäst.


Jag gillade Beck som fan när jag var yngre men har sett om 4-5 stycken nyligen och i princip accepterat att dom suger.

Persbrandt är genial men allting annat är högst mediokert.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 12 2015 01:26pm
Såg Chappie igår, tyckte den va riktigt fet :D

7.5-8/10 därnågonstanstycktejagpassabra.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 13 2015 12:14am
Quote (PlaaD @ 12 Jun 2015 20:26)
Såg Chappie igår, tyckte den va riktigt fet :D

7.5-8/10 därnågonstanstycktejagpassabra.


Tyckte också den var riktigt tung..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 18 2015 01:37pm
Kingsman
8.5/10

En av de bättre filmer jag sett på länge, rekommenderas staRkt!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 18 2015 07:04pm
Quote (PlaaD @ 18 Jun 2015 20:37)
Kingsman
8.5/10

En av de bättre filmer jag sett på länge, rekommenderas staRkt!


Den var ju rätt fet, men tycker att den dog av lite mot slutet
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 19 2015 09:54am
Quote (PlaaD @ 18 Jun 2015 21:37)
Kingsman
8.5/10

En av de bättre filmer jag sett på länge, rekommenderas staRkt!


Gilla den med!
Member
Posts: 16,817
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,422.00
Jun 19 2015 10:32am
Quote (AsDrake @ 19 Jun 2015 03:04)
Den var ju rätt fet, men tycker att den dog av lite mot slutet


ja ganska många som dog mot slutet
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jun 19 2015 12:41pm
Quote (AsDrake @ 19 Jun 2015 02:04)
Den var ju rätt fet, men tycker att den dog av lite mot slutet


samma här
7/10

väldigt underhållande dock om, speciellt om man inte vet vad det är för sorts film
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399400401402403461Next
Add Reply New Topic New Poll