Quote (PlaaD @ May 28 2015 10:58pm)
Ah den är grymt jäkla bra.
Nästan att man borde ta o se den igen, rätt länge sen nu :O
Jag ska se om den snart också den är helt galen.
Jag gillar ju Fulci väldigt mycket men just den är i en klass för sig, stämningen, hans bästa gore någonsin typ, fotot, dom jävla spindlarna, DAT ending.