d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1395396397398399461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 20 2015 02:14am
Furious 7

Alla jag känner som sett den hypade sönder den.
Fine den va helt ok eftersom då man gillar den typen av film men den va mycket sämre än jag förväntade mig.
Fett besviken
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 21 2015 03:19pm
Allrightdå!

Min favoritfranschise från dom glada tonåren håller fortfarande, egentligen bara ettan och tvåan man måste se men vart förvånad över hur bra sexan var tbh.

Filmerna blir klart sämre än en andra gång då dom allihopa bygger upp till episka plottwists som är svåra att glöma.

Saw (2003) 6 / 10
Saw (2004) 6 / 10
Saw II 7 / 10
Saw III 4 / 10
Saw IV 5 / 10
Saw V 5 / 10
Saw VI 6 / 10
Saw 3D (7) 4 / 10

This post was edited by Svartermetalisk on May 21 2015 03:20pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 24 2015 07:32am
Såg Spring. Inte min typ av film egentligen men den var fan bra! 7/10
Ser på The woman in black 2 atm. Återkommer med betyg!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 24 2015 11:11am
Fifth Element.
Satan va länge sen det va jag såg den senast, 8/10 fortfarande dock.

Milla Jovovich är tamigfan kuksnygg i den :blush:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 24 2015 12:15pm
Kingsman.. 5/10 var väl underhållande till viss del, till viss del kass skådespel och till viss del löjliga effekter. Lär inte se igen.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 24 2015 12:46pm
Quote (PlaaD @ 24 May 2015 18:11)
Fifth Element.
Satan va länge sen det va jag såg den senast, 8/10 fortfarande dock.

Milla Jovovich är tamigfan kuksnygg i den :blush:


Såg den när den var "ny".. Har sagt att jag ska se den igen i minst 5 år nu :lol: Blir dock aldrig av.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 24 2015 01:03pm
Quote (PlaaD @ May 24 2015 06:11pm)
Fifth Element.
Satan va länge sen det va jag såg den senast, 8/10 fortfarande dock.

Milla Jovovich är tamigfan kuksnygg i den :blush:


Jag gillar inte den där så mycket faktiskt, tycker vissa bitar är suveräna men den har för många olika idéer som den försöker utföra samtidigt.

Såg den dock för första gången sent i livet, hade antagligen älskat den om jag såg den första gången när jag var tonåring!

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 24 2015 01:27pm
Quote (PlaaD @ 24 May 2015 19:11)
Fifth Element.
Satan va länge sen det va jag såg den senast, 8/10 fortfarande dock.

Milla Jovovich är tamigfan kuksnygg i den :blush:


Lelo dallas multipass!

På tiden att se den igen!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 24 2015 02:03pm
Quote (c00kie_m0nster @ May 24 2015 08:27pm)
Lelo dallas multipass!

På tiden att se den igen!


Multipass är bland det bästa i hela filmen for sure :D
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
May 25 2015 09:19am
Blir nog att se A Beautiful Mind ikväll.
Dels för att det är en kanonrulle men även för att John Nash gick bort häromdagen.

E: http://www.imdb.com/title/tt0268978/

This post was edited by x17 on May 25 2015 09:32am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1395396397398399461Next
Add Reply New Topic New Poll