d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1392393394395396461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2015 11:08am
Alla skräcktalibaner borde se den här:

http://www.imdb.com/title/tt0084719/?ref_=fn_al_tt_1

Egentligen rätt ojämn film men top dödsscener!

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 10 2015 01:21am
God bless america

Underbar film 9/10
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 10 2015 01:36am
Quote (c00kie_m0nster @ May 10 2015 08:21am)
God bless america

Underbar film 9/10


Minns den som mycket sevärd men var ett tag sen jag såg den!




Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 10 2015 03:24pm
Några Martial Arts fans in the house?

Denna tidiga Jet Li är cpbra:

http://www.imdb.com/title/tt0079891/?ref_=ttmd_md_nm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2015 11:41am
Into the Wild, fan vad bra.

Amerika bidrar med en 9 / 10 denna månaden också trots att jag mestadels ser Europeiskt för tillfället.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 11 2015 11:58am
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2015 19:41)
Into the Wild, fan vad bra.

Amerika bidrar med en 9 / 10 denna månaden också trots att jag mestadels ser Europeiskt för tillfället.


Såg intressant ut, hämtar.. :O
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 11 2015 12:13pm
Quote (berhemuli @ May 11 2015 06:58pm)
Såg intressant ut, hämtar.. :O


Schysst, återkom gärna med omdöme!
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 11 2015 12:35pm
Quote (Svartermetalisk @ 11 May 2015 18:41)
Into the Wild, fan vad bra.

Amerika bidrar med en 9 / 10 denna månaden också trots att jag mestadels ser Europeiskt för tillfället.


into the wild är tung :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 13 2015 04:41pm
http://www.imdb.com/title/tt0056801/?ref_=ttmd_md_nm

Det här måste vara en av dom bästa filmerna jag någonsin sett, helt perfekt.
Min första tanke efter att jag sett den var att se den igen. 9 / 10 för nu men kommer antagligen höja till 10 / 10 vid en till titt.

Känner inte att jag fullt ut förstår alla filmens teman och händelser då den är rätt surrealistisk så blir nog att kolla den igen så snart som möjligt.

This post was edited by Svartermetalisk on May 13 2015 04:41pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 15 2015 09:37am
Jag tänker se om Saw filmerna!

Älskade dom när jag var tonåring, blir intressant att se hur dom håller sig.
Tänker se åtminstone två och sen gör jag utvärdering, suger dom kuk lär jag ju inte orka men om betyget ligger runt 5-6 kommer jag nog ta mig igenom alla.

Blir mycket spännande då jag å ena sidan verkligen gillat dessa någon gång men å andra sidan aldrig kollar modern nutida skräck längre.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1392393394395396461Next
Add Reply New Topic New Poll