Quote (ImoK @ Mar 12 2015 06:42pm)
Tröttnade efter en timma av moulin rouge :(
Likadant med les miserables
Gillar sweeney todd skarpt dock!
Både den äldre och nya versionen
Jag har viss förståelse för det, Your Song är det bästa i hela filmen men det är också det enda bra i den första timmen. All dialog är för teatrisk och dom flesta låtarna är inge vidare.
Andra halvan är skiten så att säga.
Quote (Makta @ Mar 12 2015 06:25pm)
Se AOW först så vet jag om den är sevärd :P
Om jag tar tag i den snart så lovar jag att lämna ett omdöme, du får göra samma sak dock
This post was edited by Svartermetalisk on Mar 12 2015 02:17pm