@ Svarter, posten ovan: Är det en film du kan rekommendera åt "vanliga filmtittare" så som mig själv?

Jag såg filmen
Warrior i helgen. En kompis kom hit med ett par filmer och vi kollade
på vad han hade, utan förväntningar eller trailer sedd innan så såg jag filmen, de bästa
sättet att se en film på imo! ^^ Då får man lite överraskning också vad filmen handlar om!
Jag tyckte den var väldigt bra faktiskt, man får en bra inblick imo om hur livet är för
för personerna i filmen och den var intressant.
Den hade även också, vet inte riktigt vad jag ska kalla detta för riktigt men typ "wow faktor", kan jämföras med
t ex ett nice trumsolo eller ett bra sportframförande eller som i denna film, bra underhållande fighting scener.
Jag funderade mellan 3,5 och 4 i betyg men pga många bra aspekter i denna film, får den vid närmare eftertanke en 4.
Betyg: 4/5.
~~~ Litttle_Brothers rating lista
~~~0 = Skräp, du ångrar att du ens såg filmen, och man vill ha tillbaka den del av sin livstid man spenderade på att se den.
1 = Dålig film, inte totalt skräp men utan tvekan en dålig film, möjligtvis något litet i filmen som var bra/roligt men absolut inget man vill se igen.
2 = Sådär film, en film som funkar att se, går att se igen "om man vill chilla med kompisgänget". Men inte nog bra för att du ska direkt vilja se den igen.
3 = Bra film, en bra film helt enkelt, som inte är en topp-favorit. Men som är helt okej och som kan ses igen vid senare tillfälle.
4 = Väldigt bra film, en film som du tycker är riktigt bra och verkligen en sevärd film och som absolut kan ses flera gånger till.
5 = Världsfilm, en film som du verkligen älskar, en av dom bästa filmer du någonnsin sett. En film i världsklass i dina ögon helt enkelt.[/QUOTE]