d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1385386387388389461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Feb 28 2015 04:21pm
Quote (Svartermetalisk @ 28 Feb 2015 22:58)
Jagten
Le Diner de Cons
Intouchables
Nueva Reinas
American Splendor

Inget av detta är 2deep4u utan detta är sånt som typ alla borde se.


Antyder du att jag är korkad? :angry:

Men ska kolla upp, spanks!
Member
Posts: 14,640
Joined: Dec 15 2009
Gold: 1,134.00
Feb 28 2015 04:40pm
The Man From Earth

skum film men rätt intressant ändå
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 28 2015 04:49pm
Quote (Giraff @ Feb 28 2015 11:21pm)
Antyder du att jag är korkad? :angry:

Men ska kolla upp, spanks!


Hah!

Vissa filmer bör man väl vara rätt insnöad för att uppskatta, finns många regissörer jag själv undviker därför att jag tror att deras filmer är för skumma för mig :P
Tror inte det har något med intelligens att göra utan handlar bara om hur nördig man är.

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 28 2015 04:51pm
Quote (Giraff @ 28 Feb 2015 21:03)
Primal fear har jag inte sett, får kolla upp!


Primal Fear är riktigt bra.

Svarter du har inte kollat Whiplash än?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 28 2015 04:57pm
Quote (PlaaD @ Feb 28 2015 11:51pm)
Primal Fear är riktigt bra.

Svarter du har inte kollat Whiplash än?


Jo, den var på förra månadens sammanställning :)

Gav den 9 / 10, Simmons helt suverän och den var ruskigt tät. Inte en tråkig sekund!

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 28 2015 05:03pm
Quote (Svartermetalisk @ 28 Feb 2015 23:57)
Jo, den var på förra månadens sammanställning :)

Gav den 9 / 10, Simmons helt suverän och den var ruskigt tät. Inte en tråkig sekund!


Aaaahhhh du tänker sååå.

Ah, Simmons är fruktansvärt jäkla bra. Mitt problem är att jag ofta tänker på Oz när jag ser honom i något och förväntar mig att han antagligen kommer slå ihjäl eller våldta någon i nästa scen :lol:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 28 2015 05:08pm
Quote (PlaaD @ Mar 1 2015 01:03am)
Aaaahhhh du tänker sååå.

Ah, Simmons är fruktansvärt jäkla bra. Mitt problem är att jag ofta tänker på Oz när jag ser honom i något och förväntar mig att han antagligen kommer slå ihjäl eller våldta någon i nästa scen :lol:


Mm, det som är nackdelen med mnga skådisar. Jag tänker på honom som en homosexuell bov :<
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 28 2015 05:41pm
Quote (umade @ 1 Mar 2015 00:08)
Mm, det som är nackdelen med mnga skådisar. Jag tänker på honom som en homosexuell bov :<


Som vill ha bilder på Spiderman.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Feb 28 2015 06:43pm
Ganska roligt hur folk får olika uppfattningar av en skådis :D

För mig kommer Simmons alltid vara en coldhearted, badass nazi.

Som dessutom blir bajsad på i ansiktet XD

This post was edited by ImoK on Feb 28 2015 06:44pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 1 2015 03:29pm
Idag var jag sugen på Noir så jag öppnade min Noirfolder och drog fram Blast of Silence som legat och skräpat ett tag, kollade 20 minuter och tänkte "den här kan inte vara inom ramen för vad som brukar räknas som Noir" aka '59 och tidigare) så pausade och kollade år, '61.

Blev lite imponerad av mig själv att jag lyckades känna igen innovationer som tog plats 1960 utan att ha läst mycket filmteori alls.



Go Back To Svenska Topic List
Prev1385386387388389461Next
Add Reply New Topic New Poll