d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1383384385386387461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 23 2015 04:54pm
Quote (Makta @ Feb 23 2015 11:46pm)
The story went over the hatsmuggers head! Jag är ingen gore fan men du har nog hållit handen för ögonen lite för mycket :lol:


Vilken Story? om du inte älskar ultravåld, vad fick du ut av denna filmen?

SPOILERS

kulten som söker svar på livet efter döden men inte kan hantera informationen är halvintressant men det ämnet diskuteras i fem minuter och finns egentligen bara där för att förklara varför en grupp människor väljer att tortera unga flickor.

This post was edited by Svartermetalisk on Feb 23 2015 04:55pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Feb 24 2015 05:19pm
Såg nyligen American Sniper med en kompis på bio.
Hade sett trailern och hört lite grann om den innan jag skulle se den.
Hade inga speciella förväntningar. Den var okej men den var inte lika bra
som man kanske tänkte att den skulle vara, hade som sagt inga direkta förväntningar
men både jag och min kompis trodde den skulle vara lite bättre än vad den var. Vissa
grejer kunde gjorts bättre och vissa grejer var lite tjatiga, men en okej film iaf.

Betyg: 3/5.



~~~ Litttle_Brothers rating lista :rolleyes: ~~~

0 = Skräp, du ångrar att du ens såg filmen, och man vill ha tillbaka den del av sin livstid man spenderade på att se den.
1 = Dålig film, inte totalt skräp men utan tvekan en dålig film, möjligtvis något litet i filmen som var bra/roligt men absolut inget man vill se igen.
2 = Sådär film, en film som funkar att se, går att se igen "om man vill chilla med kompisgänget". Men inte nog bra för att du ska direkt vilja se den igen.
3 = Bra film, en helt normal bra film, som inte är en topp-favorit, men som är helt okej och som kan ses igen vid senare tillfälle.
4 = Väldigt bra film, en film som du tycker är riktigt bra och verkligen en sevärd film och som absolut kan ses flera gånger till.
5 = Världsfilm, en film som du verkligen älskar, en av dom bästa filmer du nånsin sett. En film i världsklass i dina ögon helt enkelt.


Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 24 2015 06:10pm
Horrible Bosses 2.

Perfekt film att se såhär på natten :D
Måste ändå påstå att den va lika bra som den första.
7/10
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 25 2015 12:35am
Quote (PlaaD @ 25 Feb 2015 01:10)
Horrible Bosses 2.

Perfekt film att se såhär på natten :D
Måste ändå påstå att den va lika bra som den första.
7/10


hahaha ja dom är så jävla sköna :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Feb 25 2015 06:43am
Quote (PlaaD @ 25 Feb 2015 01:10)
Horrible Bosses 2.

Perfekt film att se såhär på natten :D
Måste ändå påstå att den va lika bra som den första.
7/10


såg den för några dagar sen.
jäklar vad störd grab :P
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Feb 25 2015 07:54am
Robin Hood: Men in tights.

3/5 granatäpplen.

Vet inte om jag är världens favvo av Mel Brooks andra parodier men den här tycker jag är störtskön.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 25 2015 07:56am
Quote (Snigelfis @ Feb 25 2015 02:54pm)
Robin Hood: Men in tights.

3/5 granatäpplen.

Vet inte om jag är världens favvo av Mel Brooks andra parodier men den här tycker jag är störtskön.


Håller med om att Mel Brooks är weaksauce, sett våras frankenstein och våras för hamlet och båda var väldigt underväldigande, länge sen jag såg Robin Hood men minns den som stark.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Feb 25 2015 09:53am
Quote (Snigelfis @ 25 Feb 2015 15:54)
Robin Hood: Men in tights.

3/5 granatäpplen.

Vet inte om jag är världens favvo av Mel Brooks andra parodier men den här tycker jag är störtskön.


Glöm inte det våras för sheriffen!



Quote (PlaaD @ 25 Feb 2015 02:10)
Horrible Bosses 2.

Perfekt film att se såhär på natten :D
Måste ändå påstå att den va lika bra som den första.
7/10


Aniston är fan bra störd i den filmen. Me gusta!
Member
Posts: 17,759
Joined: Sep 29 2005
Gold: 3,948.00
Feb 27 2015 04:17pm
såg precis Birdman alltså någon annan som tittat på den och tycker som jag ? ren skit

1/5 tyvärr verkade den inget för mig
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 27 2015 04:22pm
Quote (Xako @ Feb 27 2015 11:17pm)
såg precis Birdman alltså någon annan som tittat på den och tycker som jag ? ren skit

1/5 tyvärr verkade den inget för mig


Jag gillade den skarpt. Den hade bra skådespel i många roller, högt tempo, coolt soundtrack, intressanta saker att säga om kultur och skapande i allmänhet och intressant filmteknik som fick det att se ut som en enda tagning.

2014 års näst bästa för mig.

Go Back To Svenska Topic List
Prev1383384385386387461Next
Add Reply New Topic New Poll