Quote (ImoK @ Feb 4 2015 08:02pm)
Jag gillade den, väldigt speciell film. Gyllenhall som psykopat, wow!
Den jäveln manipulerade ju varenda människa han arbetade med haha.
8/10
e: Ska nog se birdman ikväll.
aa jävligt unikt koncept och dom valde helt rätt person att göra huvudrollen.
Gyllenhall är verkligen på en hotstreak, han var sjuk i Prisoners, End of Watch, Nightcrawler etc och han gör helt olika roller i alla filmerna.
Birdman är helt lysande, årets film för mig tbh,
Jag har atm världshistoriens absolut tråkigaste årslista (1. Birdman, 2. Boyhood 3. Whiplash) men shit happens hehe man gillar det man gillar.
This post was edited by Svartermetalisk on Feb 4 2015 01:12pm