Quote (ImoK @ Dec 8 2014 06:59pm)
inherent vice (inte kommit ut än dock)
the broken circle breakdown (2012) - nästa på min watchlist
La vie d'Adèle (2013) - också på min watchlist
boyhood (2014) - såg den ett tag sen, den var väl okej, nostalgikänslor gjorde att jag gillade den
nightcrawler (2014) - väntar på att den kommer ut på bluray/dvd
birdman (2014) - väntar på att den kommer ut också
nowhere girl (2014)
zoe.misplaced
mahogany surprised
det är väl min watchlist för 2014, resten av filmerna är från 70-2012 (runt 200 st) men det kommer ta ett jäkla tag innan jag ser klart alla samtidigt som jag lägger på nya i watchlist
får börja prioritera
Inherent Vice, Nightcrawler och Birdman har jag också på Watchlist, La vie d Adele är bästa filmen som kommit ut sista 15 åren, Zoe.Misplaced såg cool ut får bli watchlist
Boyhood hade jag glömt bort helt den blir det ikväll givetvis.
Känner igen watchlist problematiken, min är 332 titlar, jag ser 1.5 filmer om dagen i snitt och den blir aldrig mindre.
Quote (Litttle_Brother @ Dec 8 2014 07:00pm)
Dock så du som är filmproffs ska väl inte göra de misstaget och se en film och ha höga förväntingar/ta hänsyn till hype.
Jag såg den helt utan förväntingar eller kritik från någon annan, såg endast trailern på den och det var den enda "påverkan" jag fick innan jag såg den.
Förväntningar på en film hur den ska vara och hur bra den är, är väl bland de värsta som man kan ha

Jo jag vet men han har sex filmer som jag rejtat 8 / 10 eller mer och så gör han en ny film som alla älskar och som hamnar på imdb top 250 direkt, svårt att inte ha förväntningar
This post was edited by Svartermetalisk on Dec 8 2014 12:28pm