Quote (RistVaLL @ 7 May 2014 04:40)
Lone Survivor - 8-8.5 av 10
Jag tyckte den var riktigt bra, 2h lång, kändes dock inte som det.
Den bygger på en verklig händelse.
SEAL som är ute efter en snubbe i afghanistan.
mycket sevärd, IMO.
Quote (PlaaD @ 7 May 2014 15:37)
Började se Hunger Games 2: The Even Hungrier Games eller vafan den hette efter att 2 polare sa att den va skitbra (jag gillade verkligen inte 1'an).
Tog 25min sen insåg jag hur dålig den skulle va, hoppade lite och såg bara när folk dog istället.
2/10
Idd, tyckte den va riktigt bra!
Hollywood action 2.5.. Hur fan kan man gilla den så mycket? Tyckte den var en 5/10
