Quote (enterman @ May 1 2014 08:42am)
antar att du tycker den äldre är mycket bättre än den nya "remaken"?

Jag har inte sett den, kollar nästan aldrig på hollywood remakes då originalen alltid är mycket bättre
Hade dom valt skitdåliga filmer och fräschat upp dom hade det var en sak men dom väljer top 5% filmer och dummar ned dom så mycket som möjligt.
i fall som nueva reinas, le diner de cons, Pusher mfl är originalen så otroligt bra att även om hollywood remaken blir årets film kommer dom inte komma i närheten, vad är då poängen?
Enda som står ut är Insomnia med Paccino som visserligen är mycket sämre än originalet men endå klart sevärd samt Moulin Rogue som är en av mina favoritfilmer någonsin