d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1333334335336337461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,803
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,972.00
May 1 2014 01:42am
Quote (Svartermetalisk @ 29 Apr 2014 22:57)
http://www.imdb.com/title/tt0250258/?ref_=rvi_tt

Das Experiment (2001)

Har sett denna förut men det måste varit över 10 år sedan så villle se den igen, var klart stark

8 / 10



antar att du tycker den äldre är mycket bättre än den nya "remaken"? :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 1 2014 01:55am
Quote (enterman @ May 1 2014 08:42am)
antar att du tycker den äldre är mycket bättre än den nya "remaken"? :)


Jag har inte sett den, kollar nästan aldrig på hollywood remakes då originalen alltid är mycket bättre

Hade dom valt skitdåliga filmer och fräschat upp dom hade det var en sak men dom väljer top 5% filmer och dummar ned dom så mycket som möjligt.

i fall som nueva reinas, le diner de cons, Pusher mfl är originalen så otroligt bra att även om hollywood remaken blir årets film kommer dom inte komma i närheten, vad är då poängen?

Enda som står ut är Insomnia med Paccino som visserligen är mycket sämre än originalet men endå klart sevärd samt Moulin Rogue som är en av mina favoritfilmer någonsin

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 1 2014 11:52am
tips
https://imgur.com/a/wOt5l
/
den siste revejakta http://www.imdb.com/title/tt1054116/
/
död snö http://www.imdb.com/title/tt1278340/


This post was edited by Jewhannes on May 1 2014 11:53am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
May 1 2014 12:45pm
Begotten: hade varit bra om den inte vore så jääävla utdragen i varje scen. Kollade inte klart på den.. :p
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 1 2014 12:54pm
Quote (SCXiao @ May 1 2014 07:45pm)
Begotten: hade varit bra om den inte vore så jääävla utdragen i varje scen. Kollade inte klart på den.. :p


hehe

Enda anledningen till att den där har mer än typ 2-3 i snittbetyg är att bara toknördar har hört talas om den

Jag tycker första kvarten är ganska ball men sen går det åt helvete med dom där snubbarna som ska glid arunt på kullarna i en timme

This post was edited by Svartermetalisk on May 1 2014 12:54pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 1 2014 12:58pm
Jag orkar inte skriva en review för jag har feber men det här är en kanonrulle:

http://www.imdb.com/title/tt1392214/

8 / 10

e: Dock ingen popcornrulle, den är bitvis ganska tung

This post was edited by Svartermetalisk on May 1 2014 12:59pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 1 2014 12:58pm
Lyckades ta mig igenom Commando igen igår.
Tror Arnold är anledningen till att feber sjönk närmare 2grader över natten.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 1 2014 02:32pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 May 2014 20:58)
Jag orkar inte skriva en review för jag har feber men det här är en kanonrulle:

http://www.imdb.com/title/tt1392214/

8 / 10

e: Dock ingen popcornrulle, den är bitvis ganska tung


den är cool, klart man förstog vad som försegick när man fick se ritningarna :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 1 2014 02:38pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 May 2014 19:58)
Jag orkar inte skriva en review för jag har feber men det här är en kanonrulle:

http://www.imdb.com/title/tt1392214/

8 / 10

e: Dock ingen popcornrulle, den är bitvis ganska tung


Jag diggade den med.
Blev grymt imponerad av både Jackman & Gyllenhaal.
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
May 1 2014 02:42pm
spider man 2

2/10, skit i princip. Dålig acting, dålig script, dålig story, dryg skit.

emma stone 10/10 dock

This post was edited by ownyaah on May 1 2014 02:43pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1333334335336337461Next
Add Reply New Topic New Poll