Quote (PlaaD @ 18 Apr 2014 19:30)
Snowpiercer 5.5/10. Helt ok film med ett ändå rätt ''bra budskap''. Tyvärr tråkigt att en film med så många bra skådespelare inte blir bättre dock.
Tyckte den var helt okej, gillar Chris Evans. Själva tåget var ju awesome. Tråkigt slut dock.