☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Film-tråden
Prev
1
327
328
329
330
331
461
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 113967
Replies: 4609
Track Topic
K1NGEN
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3,086.76
#3281
Mar 9 2014 10:51am
Quote (AsDrake @ 9 Mar 2014 17:41)
Sett The Lincoln Lawyer?
yup
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#3282
Mar 9 2014 11:32am
Fortfarande feeltrain efter Iron Giant.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#3283
Mar 9 2014 04:20pm
Quote (K1NGEN @ Mar 9 2014 05:51pm)
yup
anatomy of a murder
fallen
fracture
gone baby gone
insomnia
manhunter
primal fear
bone collector
pledge
ninth gate
zodiac
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#3284
Mar 10 2014 02:39pm
Någon som har sett House of Cards?
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#3285
Mar 10 2014 04:08pm
http://www.imdb.com/title/tt2005374/
Detta är egentligen ingen höjdarrulle men jag gillar genren och jag kan svälja nästan allt med John Cusack, dessutom är Vanessa Hudgens v'äldigt trevlig att vila ögonen på i just denna rullen
Nicholas Cage gör också en stabil insats vilket höjer ytterligare ett snäpp
vi landar på 6 / 10 svarta metaller
ownyaah
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold
:
122,361.69
#3286
Mar 11 2014 02:56pm
Quote (Teposen @ Mar 10 2014 09:39pm)
Någon som har sett House of Cards?
bra/10. älskar kevin specy, men hon dära robin e jobbig skådespelare annars är serien riktigt bra
This post was edited by ownyaah on Mar 11 2014 02:59pm
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#3287
Mar 12 2014 02:30am
Quote (ownyaah @ 11 Mar 2014 21:56)
bra/10. älskar kevin specy, men hon dära robin e jobbig skådespelare annars är serien riktigt bra
Nice! Gillar också Spacey, därför har jag funderat på att börja kolla på det.
Får ta tag i det!
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#3288
Mar 12 2014 07:35am
Cold comes the night 6/10
Binaural
Member
Posts: 79
Joined: Mar 14 2014
Gold
:
0.00
#3289
Mar 15 2014 04:16pm
12 years a slave var nog den senaste 9+/10 filmen jag sett. Enligt mig en av de bättre filmerna från 2000-talet.
The tree of life gick på tv igen för ett tag sedan. Inte en film för alla men en 2.5 timmars resa, lite som en modern 2001.
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#3290
Mar 15 2014 05:32pm
Quote (Binaural @ 15 Mar 2014 23:16)
12 years a slave var nog den senaste 9+/10 filmen jag sett. Enligt mig en av de bättre filmerna från 2000-talet.
The tree of life gick på tv igen för ett tag sedan. Inte en film för alla men en 2.5 timmars resa, lite som en modern 2001.
Multi
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
327
328
329
330
331
461
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact