d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1327328329330331461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Mar 9 2014 10:51am
Quote (AsDrake @ 9 Mar 2014 17:41)
Sett The Lincoln Lawyer?


yup
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 9 2014 11:32am
Fortfarande feeltrain efter Iron Giant.

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 9 2014 04:20pm
Quote (K1NGEN @ Mar 9 2014 05:51pm)
yup


anatomy of a murder
fallen
fracture
gone baby gone
insomnia
manhunter
primal fear
bone collector
pledge
ninth gate
zodiac
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 10 2014 02:39pm
Någon som har sett House of Cards?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 10 2014 04:08pm
http://www.imdb.com/title/tt2005374/

Detta är egentligen ingen höjdarrulle men jag gillar genren och jag kan svälja nästan allt med John Cusack, dessutom är Vanessa Hudgens v'äldigt trevlig att vila ögonen på i just denna rullen

Nicholas Cage gör också en stabil insats vilket höjer ytterligare ett snäpp

vi landar på 6 / 10 svarta metaller
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Mar 11 2014 02:56pm
Quote (Teposen @ Mar 10 2014 09:39pm)
Någon som har sett House of Cards?


bra/10. älskar kevin specy, men hon dära robin e jobbig skådespelare annars är serien riktigt bra

This post was edited by ownyaah on Mar 11 2014 02:59pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 12 2014 02:30am
Quote (ownyaah @ 11 Mar 2014 21:56)
bra/10. älskar kevin specy, men hon dära robin e jobbig skådespelare annars är serien riktigt bra


Nice! Gillar också Spacey, därför har jag funderat på att börja kolla på det.

Får ta tag i det!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2014 07:35am
Cold comes the night 6/10
Member
Posts: 79
Joined: Mar 14 2014
Gold: 0.00
Mar 15 2014 04:16pm
12 years a slave var nog den senaste 9+/10 filmen jag sett. Enligt mig en av de bättre filmerna från 2000-talet.
The tree of life gick på tv igen för ett tag sedan. Inte en film för alla men en 2.5 timmars resa, lite som en modern 2001.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 15 2014 05:32pm
Quote (Binaural @ 15 Mar 2014 23:16)
12 years a slave var nog den senaste 9+/10 filmen jag sett. Enligt mig en av de bättre filmerna från 2000-talet.
The tree of life gick på tv igen för ett tag sedan. Inte en film för alla men en 2.5 timmars resa, lite som en modern 2001.


Multi
Go Back To Svenska Topic List
Prev1327328329330331461Next
Add Reply New Topic New Poll