d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1326327328329330461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 8 2014 06:37am
Quote (Intenso8 @ Mar 7 2014 05:01pm)
the condemned
tournament

både är av samma stuk så gillar man den ena gillar man den andra


Blev lite för trött igår, men tack för tipsen!

Quote (Svartermetalisk @ Mar 8 2014 01:01pm)
http://www.imdb.com/title/tt1206543/

Mycket bra film, skådespelarna är bra, manuset är inte streamlinat för att passa folk med ADHD och det är inte actionscener genom halva filmen så standard att IMDB betyget är lågt XD

Humor


6.9/10 är ju dock inte dåligt, inte heller 63 metascore
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 8 2014 07:24am
Quote (Orvar @ Mar 8 2014 01:37pm)
Blev lite för trött igår, men tack för tipsen!



6.9/10 är ju dock inte dåligt, inte heller 63 metascore


Det är dåligt på en site där skräp som Transformers och now you see me har 7, hobbit har 8 osv osv
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 8 2014 07:34am
Quote (Svartermetalisk @ Mar 8 2014 02:24pm)
Det är dåligt på en site där skräp som Transformers och now you see me har 7, hobbit har 8 osv osv


Hobbit filmerna var ju bra :angry:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 8 2014 03:05pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Mar 2014 14:24)
Det är dåligt på en site där skräp som Transformers och now you see me har 7, hobbit har 8 osv osv


Hatar du på Hobbit??

Då är du inte min vän längre!!!!!!!!!!!! :(((

Hobbit filmerna är kung.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 8 2014 05:30pm
går efter betyg på imdb skamligt mycket.

Svarter, du får gärna sätta ihop en lista på bra filmer som har relativt lågt betyg på imdb, men som du tycker/tyckte var bra och förtjänar högre betyg.

Om du vill etc.

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 8 2014 10:07pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Mar 2014 14:24)
Det är dåligt på en site där skräp som Transformers och now you see me har 7, hobbit har 8 osv osv


Now you see me was kul ju :angry:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Mar 9 2014 09:21am
Såg delivery man med Vince Vaughn...

Någon jävel som gned lök under mina ögon i slutet av filmen.. Damn u
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Mar 9 2014 09:31am
iso* crime/mystery film

This post was edited by K1NGEN on Mar 9 2014 09:31am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 9 2014 10:41am
Quote (K1NGEN @ 9 Mar 2014 16:31)
iso*  crime/mystery film


Sett The Lincoln Lawyer?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 9 2014 10:49am
Quote (c00kie_m0nster @ 9 Mar 2014 16:21)
Såg delivery man med Vince Vaughn...

Någon jävel som gned lök under mina ögon i slutet av filmen.. Damn u


dat bm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1326327328329330461Next
Add Reply New Topic New Poll