☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Film-tråden
Prev
1
323
324
325
326
327
461
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 113961
Replies: 4609
Track Topic
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#3241
Feb 13 2014 02:49am
Quote (SCXiao @ 12 Feb 2014 11:09)
http://www.imdb.com/title/tt0303361/
Dagens första skörd, snygg psykopatbrud med ännu snyggare halvlesbisk bästa kompis så den här filmen lär ju vara bra
Looooooooooooooooooool
Kom ihåg att jag faktiskt hyrde den där med polare för typ 10år sen.
Det va bland det skummaste skit jag sett och scenen som avslutar filmen fick oss allihopa att dö av skratt.
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
834.47
#3242
Feb 15 2014 02:36am
På tal om Ellen Page, hon är bög OBS SPOILER ALERT
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#3243
Feb 15 2014 03:59am
Quote (SCXiao @ 15 Feb 2014 09:36)
På tal om Ellen Page, hon är bög OBS SPOILER ALERT
http://www.youtube.com/watch?v=1hlCEIUATzg
Idc, hon ska ändå bli min fru
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#3244
Feb 15 2014 10:16am
http://www.imdb.com/title/tt0120655/?ref_=fn_al_tt_1
Riktigt stark, men det är mannen bakom min favoritkomedi "Clerks" som ligger bakom denna också så inte så förvånande kanske
Anywai den får 4 / 5 toasters
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
834.47
#3245
Feb 15 2014 10:22am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Feb 2014 17:16)
http://www.imdb.com/title/tt0120655/?ref%5F=fn%5Fal%5Ftt%5F1
Riktigt stark, men det är mannen bakom min favoritkomedi "Clerks" som ligger bakom denna också så inte så förvånande kanske
Anywai den får 4 / 5 toasters
Told ya!
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#3246
Feb 15 2014 01:52pm
Battle of The Damned 6/10 Rätt skön med Dolph Lundgren i huvudrollen. Zombies som erövrar staden och han o sitt team ska rädda den, sen tillkommer mördarrobotar och svikande "vänner".
PhearCIII
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#3247
Feb 15 2014 02:17pm
såg the simpsons idag
de va kul
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#3248
Feb 17 2014 01:40pm
Blev sugen på att se Cool runings nu då man aldrig såg mer än 5 min back in the days
Allt pga aftonbladet
ownyaah
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold
:
122,361.69
#3249
Feb 17 2014 02:00pm
Quote (SCXiao @ Feb 15 2014 09:36am)
På tal om Ellen Page, hon är bög OBS SPOILER ALERT
http://www.youtube.com/watch?v=1hlCEIUATzg
care/10
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#3250
Feb 17 2014 02:08pm
Någon som sett The iceman eller någon utav dokumetärerna? har sett en del, men är det verkligen värt att fortsätta se skiten? han kan ju sitta och spotta ur sig vilken smörja som helst
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
323
324
325
326
327
461
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact