d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1323324325326327461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 13 2014 02:49am
Quote (SCXiao @ 12 Feb 2014 11:09)
http://www.imdb.com/title/tt0303361/

Dagens första skörd, snygg psykopatbrud med ännu snyggare halvlesbisk  bästa kompis så den här filmen lär ju vara bra :thumbsup:


Looooooooooooooooooool
Kom ihåg att jag faktiskt hyrde den där med polare för typ 10år sen.
Det va bland det skummaste skit jag sett och scenen som avslutar filmen fick oss allihopa att dö av skratt.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Feb 15 2014 02:36am
På tal om Ellen Page, hon är bög OBS SPOILER ALERT

Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 15 2014 03:59am
Quote (SCXiao @ 15 Feb 2014 09:36)
På tal om Ellen Page, hon är bög OBS SPOILER ALERT

http://www.youtube.com/watch?v=1hlCEIUATzg


Idc, hon ska ändå bli min fru
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 15 2014 10:16am
http://www.imdb.com/title/tt0120655/?ref_=fn_al_tt_1

Riktigt stark, men det är mannen bakom min favoritkomedi "Clerks" som ligger bakom denna också så inte så förvånande kanske

Anywai den får 4 / 5 toasters
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Feb 15 2014 10:22am
Quote (Svartermetalisk @ 15 Feb 2014 17:16)
http://www.imdb.com/title/tt0120655/?ref%5F=fn%5Fal%5Ftt%5F1

Riktigt stark, men det är mannen bakom min favoritkomedi "Clerks" som ligger bakom denna också så inte så förvånande kanske

Anywai den får 4 / 5 toasters


Told ya! :thumbsup:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 15 2014 01:52pm
Battle of The Damned 6/10 Rätt skön med Dolph Lundgren i huvudrollen. Zombies som erövrar staden och han o sitt team ska rädda den, sen tillkommer mördarrobotar och svikande "vänner".
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Feb 15 2014 02:17pm
såg the simpsons idag
de va kul
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 17 2014 01:40pm
Blev sugen på att se Cool runings nu då man aldrig såg mer än 5 min back in the days :ph34r: Allt pga aftonbladet :lol:
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Feb 17 2014 02:00pm
Quote (SCXiao @ Feb 15 2014 09:36am)
På tal om Ellen Page, hon är bög OBS SPOILER ALERT

http://www.youtube.com/watch?v=1hlCEIUATzg


care/10
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Feb 17 2014 02:08pm
Någon som sett The iceman eller någon utav dokumetärerna? har sett en del, men är det verkligen värt att fortsätta se skiten? han kan ju sitta och spotta ur sig vilken smörja som helst
Go Back To Svenska Topic List
Prev1323324325326327461Next
Add Reply New Topic New Poll