Quote (SCXiao @ 11 Feb 2014 22:59)
The Hobbit.. Not sure ifall det är jag som vuxit ifrån såna här filmer men fan vad tråkig den var.
"ÅH NEJ NU DÖR DOM! oh wait, Gandalf saves the day.."
"ÅH NEJ NU DÖR DOM! oh wait, Gandalf saves the day.."
"ÅH NEJ NU DÖR DOM! oh wait, Gandalf saves the day.."
"ÅH NEJ NU DÖR DOM! oh wait, den lilla värdelösa Hobbiten samt Gandals örnarmé saves the day.."
Jag är sådan jävla fanboy att jag nästan automatiskt tycker filmerna blir bra. Men var ruskigt jävla besviken och hade förväntat mig otroligt mycket mer från dem.
LOTR är så otroligt mycket bättre.
Får väl hoppas på att de gör någon form av film ''om'' Silmarillon som fuckar lika mycket som boken-