Quote (PlaaD @ 16 Jan 2014 11:21)
Idd den va ruskigt jävla stark, låg och skratta så jag höll på att dö på vissa ställen.
Kollat sjukt mycket film senaste dagarna;
The Wolf of Wall Street - 9/10
Wilderness - 6/10
Wreck It Ralph - 7/10
Frozen - 8/10
Cloudy With A Chance Of Meatballs 2 - 6/10
Lone Survivor - 8/10
Grudge Match - 6/10
Escape Plan - 5/10
vart fan hittar ni i tråden såhär nya filmer??? en del har ju inte ens gått på bio i swea
eller ser ni på camreleases? :3
ska se på nån film ikväll. Lutar åt Gladiator om flickvännen är på. har sett två ggr säkert men över tio år sedan, så jag minns faktiskt inte nånting eg.
annars kanske de blir City of God som någon skrev om här i tråden.
fan va störande det är när man kommer på filmer man bara måste se, ofta klassiker man missat etc, sen när man sitter o ska
ladda hyra så är minnet blankt.
#ilandsproblem
This post was edited by SpAz. on Jan 27 2014 11:54am