http://www.impawards.com/2012/posters/battleship_ver12.jpg
Såg Battleship för ett tag sen. Jag förväntade mig att den skulle vara ungefär som den var fast mer seriöst och mindre rolig.
Den var väl små cool på vissa ställen, och rolig på några ställen med. Men handlingen var väl inte jätte bra.
För er som bara vill ha en film att kolla på och gillar lite random action/humor så visst.
Men om man vill ha en "kvalitets-film" så rekommenderar jag den väl inte.
Rating: 3[/B, tror jag, inte säker dock. Kanske 2.5 egentligen. Måste se den igen för att kunna avgöra mer exakt.
~~~ Litttle_Brothers rating lista
~~~
[B]0 = Skräp, du ångrar att du ens såg filmen, och man vill ha tillbaka tiden man använde för att se den.
1 = Dålig film, möjligen nån enstaka sak i filmen som var lite bra/roligt, men inget man vill se igen.
2 = En film som funkar att se, går att se igen, men inte nog bra för att du ska direkt vilja se den igen.
3 = En helt normal bra film, som inte är en topp-favorit, men som är helt okej och som kan ses igen.
4 = Väldigt bra film, verkligen sevärd och storslagen och kan ses flera gånger till.
5 = Världsklass, en film som du verkligen älskar, en av dem bäst filmer du nånsin sett.Ska även se Hungergames, så kommer också "recensera" den inom närmaste dagarna.