SuperhjältarnaEn kort recension innan läggdags då:Detta är en film som
handlar om Superhjältar, och då speciellt om Mr Incredible och hans familj som också är superhjältar (dem på bilden ofc). Filmen handlar om relationen mellan Bob (Mr Incredible) och hans fru Helen (Elastaflickan), hur den är och hur den förändras genom filmen, även hur deras barn förändras och deras relation till dem. Filmen handlar även såklart om superhjältarnas kamp mot skurkar och faror och beskyddande till samhället.
Viktiga huvudpersoner i filmen som är värd att nämnas är hela Superhjältes-familjen, Bobs bästa vän Fryzone (Lucius Best), Designern Edna, hans största fan Buddy som senare i filmen kallas Syndrome.
Jag personligen
tycker att filmen är väldigt bra, och det är en utav mina favoriter bland tecknade/animerade filmer. Det är mycket äventyr, action, spänning och såklart humor i den.
Jag gillar det mesta med filmen, miljöerna den utspelar sig i, karaktärerna, karaktärernas relationer, osv.
En utav mina favoritfilmer när jag var liten, när jag såg den på bio

Jag ger filmen
4/5 på min
rankingskala
~~~ Litttle_Brothers rating lista
~~~0 = Skräp, du ångrar att du ens såg filmen, och tiden du använde för att se den.
1 = Dålig film, möjligen nån enstaka sak i filmen som var lite bra/roligt.
2 = En film som funkar att se, går att se igen, men inte nog bra för att du ska direkt vilja se den igen.
3 = En helt normal bra film, som inte är en topp-favorit, men som är helt okej och som kan ses igen.
4 = Väldigt bra film, verkligen sevärd och bra gjord och kan ses flera gånger till.
5 = Världsklass, en film som du verkligen älskar, en av dem bäst filmer du nånsin sett.This post was edited by Litttle_Brother on Apr 12 2010 03:27pm