Quote (dej @ 2 Mar 2012 21:43)
ja, den är bra
men varför använda det engelska namnet på en film som har e japansk originaltitel?
typ som folk som insisterar att "den gode, den onde och den fule" heter the gd/bad/ugly lol
Är du så hardcore att du skriver titeln på Pi som "π" också?