d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1131132133134135461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Feb 17 2012 04:47pm
Quote (PlaaD @ Feb 17 2012 01:24pm)
Överväger om man skall se mästerverkat V for Vendetta för femtielfte gången...


det låter lockande.. fan vad bra weaving spelar i den rullen
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 17 2012 06:20pm
Quote (berhemuli @ Feb 16 2012 02:03am)
Har ett par, ska se.. Finns ju annars dom här BJ filmerna typ 21..    Tror jag har någon pokerfilm vid namn All In. Ska leta rätt på mina dvd's först.


21 gillar jag inte, idk den är lite slick för min smak

All in är bara rakt av helt värdelös

Nu låter jag som en hater sorry, uppskattar dina tips endå :hail:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 17 2012 06:44pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Feb 2012 02:20)
21 gillar jag inte, idk den är lite slick för min smak

All in är bara rakt av helt värdelös

Nu låter jag som en hater sorry, uppskattar dina tips endå :hail:


Jag minns inte ens all in, såg bara den på hyllan några dagar sen..
21 var helt okej, ingen toppenfilm men helt okej.

Tänkte bara eftersom du inte hade dom upplistade där ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 17 2012 06:51pm
Quote (berhemuli @ Feb 18 2012 01:44am)
Jag minns inte ens all in, såg bara den på hyllan några dagar sen..
21 var helt okej, ingen toppenfilm men helt okej.

Tänkte bara eftersom du inte hade dom upplistade där ^^


Du har rätt 21 var ok, inte bra inte dålig.

var länge sen jag såg den så jag glömde lista den.

All in är :DD kolla någon scen du kommer förstå vad jag menar

tacksam för tipsen är jag dock
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 17 2012 07:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Feb 2012 02:51)
Du har rätt 21 var ok, inte bra inte dålig.

var länge sen jag såg den så jag glömde lista den.

All in är :DD kolla någon scen du kommer förstå vad jag menar

tacksam för tipsen är jag dock


Får dra med den till jobbet imorrn kanske då.. alla filmer funkar på jbobet ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 17 2012 07:23pm
Quote (berhemuli @ Feb 18 2012 02:12am)
Får dra med den till jobbet imorrn kanske då.. alla filmer funkar på jbobet ^^


Du har blivit varnad

haha :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 17 2012 07:31pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Feb 2012 03:23)
Du har blivit varnad

haha :D


MARTIN HAR RÅNAT ERA KIOSKER! HAN HAR HOTAT ER MED KNIV HUGGA DIF!
HAN HAR MECKAT UPP EN FET HAN HAR BRYTIT SINA BEN OCH SÅ RULLAR SHOWEN VIDARE IGEN!


sådeså.

http://www.youtube.com/watch?v=FwUtnb79WJ8

This post was edited by berhemuli on Feb 17 2012 07:32pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 17 2012 07:32pm
ლ(ಠ益ಠლ)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 17 2012 07:33pm
Quote (berhemuli @ Feb 18 2012 02:31am)
MARTIN HAR RÅNAT ERA KIOSKER! HAN HAR HOTAT ER MED KNIV HUGGA DIF!
HAN HAR MECKAT UPP EN FET HAN HAR BRYTIT SINA BEN OCH SÅ RULLAR SHOWEN VIDARE IGEN!


sådeså.

http://www.youtube.com/watch?v=FwUtnb79WJ8


:santa:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 17 2012 07:36pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Feb 2012 03:33)
:santa:


Sjung den på jobbet!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1131132133134135461Next
Add Reply New Topic New Poll