d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1130131132133134461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Feb 13 2012 12:12pm
Quote (Teposen @ 13 Feb 2012 19:06)
Svårslagen indeed


ska vi ha twillight marathon o klä ut oss till vampyrer
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 15 2012 03:52pm
WTB

Poker filmer, gambling filmer, biljard filmer.

Har sett: rounders, poolhall junkies, lucky you, the sting, cincinatti kid, the color of money, the hustler.

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 15 2012 07:03pm
Quote (Svartermetalisk @ 15 Feb 2012 23:52)
WTB

Poker filmer, gambling filmer, biljard filmer.

Har sett: rounders, poolhall junkies, lucky you, the sting, cincinatti kid, the color of money, the hustler.


Har ett par, ska se.. Finns ju annars dom här BJ filmerna typ 21.. Tror jag har någon pokerfilm vid namn All In. Ska leta rätt på mina dvd's först.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 16 2012 12:43am
poker film. Casino ^^
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 16 2012 03:17am
Ska se mästerkatten idag >
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 17 2012 05:24am
Överväger om man skall se mästerverkat V for Vendetta för femtielfte gången...
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 17 2012 05:25am
Quote (PlaaD @ Feb 17 2012 12:24pm)
Överväger om man skall se mästerverkat V for Vendetta för femtielfte gången...


Aldrig fattat hajpen kring den filmen

personligen anser jag att den är högst medioker :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Feb 17 2012 05:34am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Feb 2012 12:25)
Aldrig fattat hajpen kring den filmen

personligen anser jag att den är högst medioker :)


Bra skådespelare, fantastiska dialoger, bra musik sen är hela handlingen riktigt bra (börjar ju bli mer o mer relevant med tanke på hur regeringarna börjar bli med)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 17 2012 02:34pm
the three musketeers 3/10 inte min smak tyvärr.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Feb 17 2012 04:44pm
Quote (ankiie @ 17 Feb 2012 22:34)
the three musketeers 3/10 inte min smak tyvärr.


tycker den var helt okej :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1130131132133134461Next
Add Reply New Topic New Poll