d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1129130131132133461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 11 2012 06:19pm
Quote (Ekaan @ Feb 12 2012 12:55am)
någon scen där saker ploppar upp och så kostar det typ 10-30 kr mer en en vanlig bio.. har inte sett någon imponerande 3d effekt en


Har alltid tyckt att glasögonen inte sitter så vidare bra, får alltid fokusera för att inte "se utanför" när jag har på mig dom.

Kanske är mitt huvud som är sneknullat också :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Feb 11 2012 06:20pm
Quote (Teposen @ 12 Feb 2012 01:19)
Har alltid tyckt att glasögonen inte sitter så vidare bra, får alltid fokusera för att inte "se utanför" när jag har på mig dom.

Kanske är mitt huvud som är sneknullat också :)


hehe nja tror inte det :p
kan få lite ont i huvet ibland när man går på 3d bio av någon anledning

3d på tv känns mycket skönare
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 11 2012 06:21pm
Quote (Ekaan @ Feb 12 2012 01:20am)
hehe nja tror inte det :p
kan få lite ont i huvet  ibland när man går på 3d bio av någon anledning

3d på tv känns mycket skönare


Synen är väl inte van vid att se i 3D I guess.

Ähh, 3D är inget som lockar speciellt mycket, ser hellre på "normal" film :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 11 2012 06:28pm
Quote (Teposen @ Feb 12 2012 12:54am)
Har aldrig gillat 3D något vidare, har dock bara sett det på typ museum och sånt skit.

Är det bättre på bio eller är det ungefär likadant som på museum?


Jag gillar inte heller 3d men det är sjukt mäktigt att se just star-wars filmerna i svinbra kvalitet och med jättehögt skarpt ljud på bio så gå och se dom om du är ett fan.

This post was edited by Svartermetalisk on Feb 11 2012 06:28pm
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Feb 13 2012 06:42am
Quote (Svartermetalisk @ Feb 11 2012 11:54pm)
aa nee jag tyckte det var soft också, kommer lungt se dom andra


Samma ^^

Quote (Ekaan @ Feb 12 2012 12:55am)
någon scen där saker ploppar upp och så kostar det typ 10-30 kr mer en en vanlig bio.. har inte sett någon imponerande 3d effekt en


Animerade filmer har relativt bra 3D-effekter annars är det mest skit ^^ Coolt att se iaf.

Quote (Svartermetalisk @ Feb 12 2012 01:28am)
Jag gillar inte heller 3d men det är sjukt mäktigt att se just star-wars filmerna i svinbra kvalitet och med jättehögt skarpt ljud på bio så gå och se dom om du är ett fan.


Som sagt tidigare är det ju hemskt mycket bättre skärpa och det gör halva filmen imo ^^
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Feb 13 2012 10:59am
Quote (Teposen @ 12 Feb 2012 01:19)
Har alltid tyckt att glasögonen inte sitter så vidare bra, får alltid fokusera för att inte "se utanför" när jag har på mig dom.

Kanske är mitt huvud som är sneknullat också :)


hatar 3d, meningslöst imo

väldigt få filmer som har bra 3d effekter så sewger kuk

This post was edited by AsDrake on Feb 13 2012 11:00am
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
Feb 13 2012 11:27am
har ni sett nån ny actionrulle som är värd att tanka hem??
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 13 2012 11:34am
Quote (RistVaLL @ Feb 13 2012 06:27pm)
har ni sett nån ny actionrulle som är värd att tanka hem??


twilight va hyfsad
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Feb 13 2012 12:04pm
Quote (Teposen @ 13 Feb 2012 18:34)
twilight va hyfsad


inget tar twilight
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 13 2012 12:06pm
Quote (AsDrake @ Feb 13 2012 07:04pm)
inget tar twilight


Svårslagen indeed
Go Back To Svenska Topic List
Prev1129130131132133461Next
Add Reply New Topic New Poll