d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1128129130131132461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 9 2012 02:46pm
Quote (AsDrake @ Feb 9 2012 06:11pm)
Ska jag vara ärlig så kommer jag knappt ihåg den filmen, hade för mig att den var något i stil med det han ville se


Det var typ: Moral panik hos en FBI agent satte stopp för en amerikansk anti-terror snubbes plan att avrätta en terrorists oskyldiga familj för att få ut information om vart han gömt bomber och därför sprängs hela new york typ.

Budskapet här är liksom: Amerika måste få mandat att ta till vilka metoder som helst i sitt uppdrag som själv-utnämnd världspolis annars kommer allting gå åt helvete.

Rakt av en propaganda rulle
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 9 2012 04:08pm
Kämpat mig igenom Cube rullarna nu.

Ettan klart sevärd, tvåan sevärd endast om man gillade ettan skarpt, trean sög babianröv

imo :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 10 2012 08:51pm
Vet inte om man snackar serier här.. men alcatraz verkar schysst.. från 11/12 typ. Första säsongen igång.. bör checkas!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 10 2012 08:55pm
Såg Star Wars re-maken i 3d på bio

Det är kniv-skarp bild och det är uber-soft att se den på bio men 3d gör fan inte mycket.

så aa om man inte har för höga förväntingar på 3d så äre fett värt
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Feb 10 2012 08:59pm
Quote (berhemuli @ 11 Feb 2012 03:51)
Vet inte om man snackar serier här.. men alcatraz verkar schysst.. från 11/12 typ. Första säsongen igång.. bör checkas!


har avsnitten, men inte orkat titta.... något värt eller?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 10 2012 09:16pm
Quote (Ekaan @ 11 Feb 2012 04:59)
har avsnitten, men inte orkat titta.... något värt eller?


Första kändes lite segt.. sen rullade det igång.. Inte det bästa jag sett men klart följvärt. Iallafall såhär på nattjobbet eller vid sidan av pokern.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Feb 11 2012 04:48pm
Quote (Svartermetalisk @ Feb 11 2012 03:55am)
Såg Star Wars re-maken i 3d på bio

Det är kniv-skarp bild och det är uber-soft att se den på bio men 3d gör fan inte mycket.

så aa om man inte har för höga förväntingar på 3d så äre fett värt


Mycket skarpare och cool re-make ^^ Såklart är där inte supermycket 3D då filmen är från början inte menad för 3D. Tyckte den var helt okej för remake ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 11 2012 04:54pm
Quote (CraZeeY @ Feb 11 2012 11:48pm)
Mycket skarpare och cool re-make ^^ Såklart är där inte supermycket 3D då filmen är från början inte menad för 3D. Tyckte den var helt okej för remake ^^


aa nee jag tyckte det var soft också, kommer lungt se dom andra
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Feb 11 2012 05:54pm
Har aldrig gillat 3D något vidare, har dock bara sett det på typ museum och sånt skit.

Är det bättre på bio eller är det ungefär likadant som på museum?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Feb 11 2012 05:55pm
Quote (Teposen @ 12 Feb 2012 00:54)
Har aldrig gillat 3D något vidare, har dock bara sett det på typ museum och sånt skit.

Är det bättre på bio eller är det ungefär likadant som på museum?


någon scen där saker ploppar upp och så kostar det typ 10-30 kr mer en en vanlig bio.. har inte sett någon imponerande 3d effekt en
Go Back To Svenska Topic List
Prev1128129130131132461Next
Add Reply New Topic New Poll