d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1127128129130131461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 21 2012 07:54pm
Quote (AsDrake @ 22 Jan 2012 02:04)
http://www.youtube.com/watch?v=JlUkzfITiSs

lite liknande kanske

men kommer inte på något annat

typ Cube filmerna^^

Unthinkable kanske


Åh den gamla "the cube" filmen vill jag se.

Såg den när jag var tretton typ, var läskig,
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jan 22 2012 02:27am
Hittar inte serie topicen... Spartacus Vengeance: episode 1 finns ute!

This post was edited by K1NGEN on Jan 22 2012 02:27am
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Feb 5 2012 10:13am


blir denna ikväll
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Feb 5 2012 10:18am



Denna verkar bli jävligt grym
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Feb 5 2012 11:03am
Quote (Brasken @ Feb 5 2012 04:18pm)
http://www.youtube.com/watch?v=yruArw21EGA


Denna verkar bli jävligt grym


idd
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Feb 5 2012 12:52pm
Quote (AsDrake @ 5 Feb 2012 17:13)
http://www.youtube.com/watch?v=mQd3MwT2fAM

blir denna ikväll



dög väl.

Såg En gång i Phuket, skön för att vara svensk
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Feb 8 2012 03:04pm
Quote (c00kie_m0nster @ 5 Feb 2012 19:52)
dög väl.

Såg En gång i Phuket, skön för att vara svensk


var inte precis någon höjdare
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 8 2012 04:25pm
Quote (AsDrake @ Jan 22 2012 02:04am)
http://www.youtube.com/watch?v=JlUkzfITiSs

lite liknande kanske

men kommer inte på något annat

typ Cube filmerna^^

Unthinkable kanske


Aha starkt fanns det fler Cube filmer? grymt för jag gillade ettan

För övrigt har jag ruggigt svårt för Unthinkable, det är så jävla mycket Amerikansk propaganda över den vilket förstör hela upplevelsen för mig eftersom jag sitter och koncentrerar mig på hur vidrig Amerikansk moral är istället för vad som händer i filmen.

Jag inser att jag är tio gånger petigare än genomsnittstittaren men still ^_^
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Feb 9 2012 11:11am
Quote (Svartermetalisk @ 8 Feb 2012 23:25)
Aha starkt fanns det fler Cube filmer? grymt för jag gillade ettan

För övrigt har jag ruggigt svårt för Unthinkable, det är så jävla mycket Amerikansk propaganda över den vilket förstör hela upplevelsen för mig eftersom jag sitter och koncentrerar mig på hur vidrig Amerikansk moral är istället för vad som händer i filmen.

Jag inser att jag är tio gånger petigare än genomsnittstittaren men still ^_^


Ska jag vara ärlig så kommer jag knappt ihåg den filmen, hade för mig att den var något i stil med det han ville se
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 9 2012 02:39pm
En Enkel Till Antibes - 0/10
Tinker Tailor Soldier Spy - 3/10 seg som fan
Iron man 2 - Skön rulle, 6/10
The Hunter - 7/10 , inte mycket action men en sevärd film.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1127128129130131461Next
Add Reply New Topic New Poll