d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1119120121122123461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 8 2012 10:34am
har sett 30 min på hur många lingon finns det i världen
ska se klart sen ikväll =D
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 8 2012 10:35am
Quote (Ekaan @ 8 Jan 2012 17:34)
har sett 30 min på hur många lingon finns det i världen
ska se klart sen ikväll =D




Inget vidare imo, märks att goningarna inte är dom bästa på sina rader.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jan 8 2012 10:39am
Quote (c00kie_m0nster @ 8 Jan 2012 17:35)
Inget vidare imo, märks att goningarna inte är dom bästa på sina rader.


haha sant har lite svårt att höra vad den lilla tjejen säger
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jan 8 2012 01:32pm
blir denna senare

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 8 2012 03:29pm
Quote (AsDrake @ 8 Jan 2012 21:32)
blir denna senare

http://www.youtube.com/watch?v=rdWJjfQKCRQ


Kollar den atm. Sjukt att se DVDrip när man är van vid HD, ser ut som VHS i jämförelse :(
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jan 9 2012 04:20am
Är Warrior 2011 överskattad eller sevärd som alla säger?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jan 9 2012 07:54am
Quote (PlaaD @ 8 Jan 2012 22:29)
Kollar den atm. Sjukt att se DVDrip när man är van vid HD, ser ut som VHS i jämförelse :(


finns 720 p
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 9 2012 08:29am
Lol

kollade fantastiska "Bad Taste"

Peter Jacksons (Sagan om Ringen) debutfilm, lågbudget 80-talssplatter.

tycker den är sjukt mäktig :)
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jan 9 2012 09:00am
Quote (Svartermetalisk @ Jan 9 2012 02:29pm)
Lol

kollade fantastiska "Bad Taste"

Peter Jacksons (Sagan om Ringen) debutfilm, lågbudget 80-talssplatter.

tycker den är sjukt mäktig :)


Braindead är ljuvlig också.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 9 2012 09:01am
Quote (ankiie @ 9 Jan 2012 12:20)
Är Warrior 2011 överskattad eller sevärd som alla säger?


överskattad om du inte är en p12 som tycker en film är världsbäst när några slår varann lite.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1119120121122123461Next
Add Reply New Topic New Poll