d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1116117118119120461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 30 2011 07:30am
Quote (Litttle_Brother @ 30 Dec 2011 15:28)
Det är inte nyårsafton ännu, håll er nyktra tills vidare!


Kommer dock va nykter nyårsafton.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 30 2011 07:38am
Quote (berhemuli @ 30 Dec 2011 14:30)
Kommer dock va nykter nyårsafton.


Okeeeeej. Iaf det är inget jag drömt om..


Quote (Litttle_Brother @ 30 Dec 2011 03:25)
*** SÖKER EFTER FILM ***


Jag såg en film för längesen, minns inte mycket av den, men ska förklara det jag kommer ihåg.
Om det är nåt mer ni undrar över eller behöver fråga, gör det så ska jag försöka svara.

Sorts film: Typ action, sci ficton lite kanske också, iaf "inte rikitiga" grejer som är med i filmen.

Handling: Det handlade typ om två syskon, (det kan ha varit pojk/flick-vän men ganska säker på att det inte var det)
säg att båda var i ca 25års åldern, utländska (typ nåt arab/sand-land) tror jag. Och det jag minns är att killen kunde typ använda nå
krafter och springa sjukt fort genom öknen, de bara snurra på typ. lolz
Sen växte det typ ormskin på han eller nåt när han använde sina krafter eller om det bara var med tiden de växte kanske.

Han och hans syster far till ett palats typ, han slår ner en massa vakter och så ska de typ prata med nån herre/kung/liknande.
Jag tror (men inte alls säker) att detta är en senare del i filmen.

Also så tror jag inte detta är nån jättekänd film (typ matrix, sagan om ringen, star wars) men inte heller nån helt random film.


Skådisar: Inga kända skådisar av vad jag kommer ihåg iaf, (dock kunde jag knappt några kända skådespealre då heller).


Ålder på film: Ja, jag såg den typ 2002-2003 är jag rätt säker på. Med andra ord är den MINST 8 år gammal. Om jag skulle gissa på
hur gammal den är grundat på det lilla jag minns av filmen, skulle jag gissa på mitten - slutet av 90 eller tidigt 2000 tal.


Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 30 2011 07:44am
Quote (Litttle_Brother @ Dec 30 2011 02:38pm)
Okeeeeej. Iaf det är inget jag drömt om..


Tror du har drömt det där..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 30 2011 11:49am
Quote (PhearCIII @ 30 Dec 2011 14:44)
Tror du har drömt det där..


VArför??? Tror du har drömt att du blivit lvl 99 i D2.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Dec 30 2011 12:18pm
Quote (Litttle_Brother @ 30 Dec 2011 18:49)
VArför??? Tror du har drömt att du blivit lvl 99 i D2.


drömmer du igen
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 30 2011 01:46pm
Om nån vill svara seriöst:

(Nej jag är 100% säker att jag inte drömt det, det är en riktig film)

*** SÖKER EFTER FILM ***


Jag såg en film för längesen, minns inte mycket av den, men ska förklara det jag kommer ihåg.
Om det är nåt mer ni undrar över eller behöver fråga, gör det så ska jag försöka svara.

Sorts film: Typ action, sci ficton lite kanske också, iaf "inte rikitiga" grejer som är med i filmen.

Handling: Det handlade typ om två syskon, (det kan ha varit pojk/flick-vän men ganska säker på att det inte var det)
säg att båda var i ca 25års åldern, utländska (typ nåt arab/sand-land) tror jag. Och det jag minns är att killen kunde typ använda nå
krafter och springa sjukt fort genom öknen, de bara snurra på typ. lolz
Sen växte det typ ormskin på han eller nåt när han använde sina krafter eller om det bara var med tiden de växte kanske.

Han och hans syster far till ett palats typ, han slår ner en massa vakter och så ska de typ prata med nån herre/kung/liknande.
Jag tror (men inte alls säker) att detta är en senare del i filmen.

Also så tror jag inte detta är nån jättekänd film (typ matrix, sagan om ringen, star wars) men inte heller nån helt random film.


Skådisar: Inga kända skådisar av vad jag kommer ihåg iaf, (dock kunde jag knappt några kända skådespealre då heller).


Ålder på film: Ja, jag såg den typ 2002-2003 är jag rätt säker på. Med andra ord är den MINST 8 år gammal. Om jag skulle gissa på
hur gammal den är grundat på det lilla jag minns av filmen, skulle jag gissa på mitten - slutet av 90 eller tidigt 2000 tal.
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Dec 30 2011 01:48pm
Quote (Litttle_Brother @ 30 Dec 2011 20:46)
Om nån vill svara seriöst:

(Nej jag är 100% säker att jag inte drömt det, det är en riktig film)

*** SÖKER EFTER FILM ***


Jag såg en film för längesen, minns inte mycket av den, men ska förklara det jag kommer ihåg.
Om det är nåt mer ni undrar över eller behöver fråga, gör det så ska jag försöka svara.

Sorts film: Typ action, sci ficton lite kanske också, iaf "inte rikitiga" grejer som är med i filmen.

Handling: Det handlade typ om två syskon, (det kan ha varit pojk/flick-vän men ganska säker på att det inte var det)
säg att båda var i ca 25års åldern, utländska (typ nåt arab/sand-land) tror jag. Och det jag minns är att killen kunde typ använda nå
krafter och springa sjukt fort genom öknen, de bara snurra på typ. lolz
Sen växte det typ ormskin på han eller nåt när han använde sina krafter eller om det bara var med tiden de växte kanske.

Han och hans syster far till ett palats typ, han slår ner en massa vakter och så ska de typ prata med nån herre/kung/liknande.
Jag tror (men inte alls säker) att detta är en senare del i filmen.

Also så tror jag inte detta är nån jättekänd film (typ matrix, sagan om ringen, star wars) men inte heller nån helt random film.


Skådisar: Inga kända skådisar av vad jag kommer ihåg iaf, (dock kunde jag knappt några kända skådespealre då heller).


Ålder på film: Ja, jag såg den typ 2002-2003 är jag rätt säker på. Med andra ord är den MINST 8 år gammal. Om jag skulle gissa på
hur gammal den är grundat på det lilla jag minns av filmen, skulle jag gissa på mitten - slutet av 90 eller tidigt 2000 tal.


Låter som Matrix, Sagan om ringen eller Star Wars! Lycka till
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 30 2011 04:03pm
Quote (Litttle_Brother @ 30 Dec 2011 21:46)
Om nån vill svara seriöst:

(Nej jag är 100% säker att jag inte drömt det, det är en riktig film)

*** SÖKER EFTER FILM ***


Jag såg en film för längesen, minns inte mycket av den, men ska förklara det jag kommer ihåg.
Om det är nåt mer ni undrar över eller behöver fråga, gör det så ska jag försöka svara.

Sorts film: Typ action, sci ficton lite kanske också, iaf "inte rikitiga" grejer som är med i filmen.

Handling: Det handlade typ om två syskon, (det kan ha varit pojk/flick-vän men ganska säker på att det inte var det)
säg att båda var i ca 25års åldern, utländska (typ nåt arab/sand-land) tror jag. Och det jag minns är att killen kunde typ använda nå
krafter och springa sjukt fort genom öknen, de bara snurra på typ. lolz
Sen växte det typ ormskin på han eller nåt när han använde sina krafter eller om det bara var med tiden de växte kanske.

Han och hans syster far till ett palats typ, han slår ner en massa vakter och så ska de typ prata med nån herre/kung/liknande.
Jag tror (men inte alls säker) att detta är en senare del i filmen.

Also så tror jag inte detta är nån jättekänd film (typ matrix, sagan om ringen, star wars) men inte heller nån helt random film.


Skådisar: Inga kända skådisar av vad jag kommer ihåg iaf, (dock kunde jag knappt några kända skådespealre då heller).


Ålder på film: Ja, jag såg den typ 2002-2003 är jag rätt säker på. Med andra ord är den MINST 8 år gammal. Om jag skulle gissa på
hur gammal den är grundat på det lilla jag minns av filmen, skulle jag gissa på mitten - slutet av 90 eller tidigt 2000 tal.


Pm teposen.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 30 2011 04:20pm
bara trolls i swe sub ://

Får ta upp detta i ett seriösare forum nån annan dag.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 30 2011 04:36pm
Quote (Litttle_Brother @ 31 Dec 2011 00:20)
bara trolls i swe sub ://

Får ta upp detta i ett seriösare forum nån annan dag.


:D testa finsub.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1116117118119120461Next
Add Reply New Topic New Poll