d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1115116117118119461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 25 2011 06:17pm
Såg Amadeus directors cut på ettan för typ tredje gången, fantastisk film.

Mozarts fru är dessutom helt galet snygg så det är en given fempoängare ^_^
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 25 2011 08:04pm
Fel tråd omg

This post was edited by Makta on Dec 25 2011 08:13pm
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Dec 26 2011 11:24am
Quote (Ekaan @ 22 Dec 2011 17:30)
http://www.youtube.com/watch?v=eova0lSmxGw

hmm


Va heter den där? Såg inte vad det stod, sitter på mobilen :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Dec 26 2011 05:00pm
Såg Drive precis, tyckte den var seg som fan den största delen av filmen. Sen att huvudsnubben inte sa ett jävla ord typ var sjukt irriterande...

Var ganska bra då det hände saker, men annars skapligt långtråkig film...
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Dec 26 2011 09:50pm
Quote (ankiie @ 14 Dec 2011 21:33)
såg Hoedjaegerne (headhunters 2011), as bra rekommenderas!


asbra lr? :O är nog nått bland det drygaste jag sett xD
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 29 2011 08:25pm
*** SÖKER EFTER FILM ***


Jag såg en film för längesen, minns inte mycket av den, men ska förklara det jag kommer ihåg.
Om det är nåt mer ni undrar över eller behöver fråga, gör det så ska jag försöka svara.

Sorts film: Typ action, sci ficton lite kanske också, iaf "inte rikitiga" grejer som är med i filmen.

Handling: Det handlade typ om två syskon, (det kan ha varit pojk/flick-vän men ganska säker på att det inte var det)
säg att båda var i ca 25års åldern, utländska (typ nåt arab/sand-land) tror jag. Och det jag minns är att killen kunde typ använda nå
krafter och springa sjukt fort genom öknen, de bara snurra på typ. lolz
Sen växte det typ ormskin på han eller nåt när han använde sina krafter eller om det bara var med tiden de växte kanske.

Han och hans syster far till ett palats typ, han slår ner en massa vakter och så ska de typ prata med nån herre/kung/liknande.
Jag tror (men inte alls säker) att detta är en senare del i filmen.

Also så tror jag inte detta är nån jättekänd film (typ matrix, sagan om ringen, star wars) men inte heller nån helt random film.


Skådisar: Inga kända skådisar av vad jag kommer ihåg iaf, (dock kunde jag knappt några kända skådespealre då heller).


Ålder på film: Ja, jag såg den typ 2002-2003 är jag rätt säker på. Med andra ord är den MINST 8 år gammal. Om jag skulle gissa på
hur gammal den är grundat på det lilla jag minns av filmen, skulle jag gissa på mitten - slutet av 90 eller tidigt 2000 tal.

This post was edited by Litttle_Brother on Dec 29 2011 08:28pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 30 2011 03:02am
Quote (Litttle_Brother @ 30 Dec 2011 04:25)
*** SÖKER EFTER FILM ***


Jag såg en film för längesen, minns inte mycket av den, men ska förklara det jag kommer ihåg.
Om det är nåt mer ni undrar över eller behöver fråga, gör det så ska jag försöka svara.

Sorts film: Typ action, sci ficton lite kanske också, iaf "inte rikitiga" grejer som är med i filmen.

Handling: Det handlade typ om två syskon, (det kan ha varit pojk/flick-vän men ganska säker på att det inte var det)
säg att båda var i ca 25års åldern, utländska (typ nåt arab/sand-land) tror jag. Och det jag minns är att killen kunde typ använda nå
krafter och springa sjukt fort genom öknen, de bara snurra på typ. lolz
Sen växte det typ ormskin på han eller nåt när han använde sina krafter eller om det bara var med tiden de växte kanske.

Han och hans syster far till ett palats typ, han slår ner en massa vakter och så ska de typ prata med nån herre/kung/liknande.
Jag tror (men inte alls säker) att detta är en senare del i filmen.

Also så tror jag inte detta är nån jättekänd film (typ matrix, sagan om ringen, star wars) men inte heller nån helt random film.


Skådisar: Inga kända skådisar av vad jag kommer ihåg iaf, (dock kunde jag knappt några kända skådespealre då heller).


Ålder på film: Ja, jag såg den typ 2002-2003 är jag rätt säker på. Med andra ord är den MINST 8 år gammal. Om jag skulle gissa på
hur gammal den är grundat på det lilla jag minns av filmen, skulle jag gissa på mitten - slutet av 90 eller tidigt 2000 tal.


Tror du har drömt.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Dec 30 2011 04:53am
Quote (berhemuli @ 30 Dec 2011 10:02)
Tror du har drömt.


this
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Dec 30 2011 05:32am
Quote (Ekaan @ 30 Dec 2011 11:53)
this


n dat
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 30 2011 07:28am
Quote (berhemuli @ 30 Dec 2011 10:02)
Tror du har drömt.


Quote (Ekaan @ 30 Dec 2011 11:53)
this


Quote (AsDrake @ 30 Dec 2011 12:32)
n dat


Det är inte nyårsafton ännu, håll er nyktra tills vidare!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1115116117118119461Next
Add Reply New Topic New Poll