Quote (Litttle_Brother @ 30 Dec 2011 04:25)
*** SÖKER EFTER FILM ***
Jag såg en film för längesen, minns inte mycket av den, men ska förklara det jag kommer ihåg.
Om det är nåt mer ni undrar över eller behöver fråga, gör det så ska jag försöka svara.
Sorts film: Typ action, sci ficton lite kanske också, iaf "inte rikitiga" grejer som är med i filmen.
Handling: Det handlade typ om två syskon, (det kan ha varit pojk/flick-vän men ganska säker på att det inte var det)
säg att båda var i ca 25års åldern, utländska (typ nåt arab/sand-land) tror jag. Och det jag minns är att killen kunde typ använda nå
krafter och springa sjukt fort genom öknen, de bara snurra på typ. lolz
Sen växte det typ ormskin på han eller nåt när han använde sina krafter eller om det bara var med tiden de växte kanske.
Han och hans syster far till ett palats typ, han slår ner en massa vakter och så ska de typ prata med nån herre/kung/liknande.
Jag tror (men inte alls säker) att detta är en senare del i filmen.
Also så tror jag inte detta är nån jättekänd film (typ matrix, sagan om ringen, star wars) men inte heller nån helt random film.
Skådisar: Inga kända skådisar av vad jag kommer ihåg iaf, (dock kunde jag knappt några kända skådespealre då heller).
Ålder på film: Ja, jag såg den typ 2002-2003 är jag rätt säker på. Med andra ord är den MINST 8 år gammal. Om jag skulle gissa på
hur gammal den är grundat på det lilla jag minns av filmen, skulle jag gissa på mitten - slutet av 90 eller tidigt 2000 tal.
Tror du har drömt.