Quote (SyB_BaM @ 23 Dec 2011 01:23)
Äntligen, såg Warrior precis!
Fyfan, som förväntat så var den stört skön rulle!
Rekomenderas starkt asså!
Trodde du först skrev "warrior princess"

Då har jag varit stolt över dig min son!
Quote (Ekaan @ 22 Dec 2011 17:30)
http://www.youtube.com/watch?v=eova0lSmxGw
hmm
Har du sett den/är den bra?
This post was edited by Litttle_Brother on Dec 22 2011 09:49pm