d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1111112113114115461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 5 2011 08:05am
Quote (Malmy @ Dec 5 2011 02:00pm)
den var riktigt bra faktiskt :)


japp ;)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 5 2011 09:38am
såg tucker and dale vs evil och horrible bosses i helgen. bägge var riktigt bra!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Dec 5 2011 10:45am
Quote (Simon @ 5 Dec 2011 16:38)
såg tucker and dale vs evil och horrible bosses i helgen. bägge var riktigt bra!


tucker and dale var rolig som fan
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Dec 5 2011 10:48am
Tarzan i djungeln klia sig på pungen, pungen sprack, tarzan stack.
HaHAHAHaHAHHAhahAHHA Mycket bra film.

This post was edited by eviilution on Dec 5 2011 10:48am
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Dec 5 2011 01:44pm
såg om Unknown - lite gammal men håller än
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 5 2011 01:55pm
random inlägg här, water for elephants var riktigt bra!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 5 2011 02:23pm
Kollar på pulse. Såg ut som en skräpfilm men den var helt ok än så länge.
Member
Posts: 9,545
Joined: Jul 30 2011
Gold: 0.00
Dec 5 2011 02:40pm
Quote (ZippYz @ Nov 16 2009 12:44am)
Kollade på Änglar och Demoner igen igår. Helt klart sevärd ! :)


fyfan sämsta filmen någonsin?nej twilight är sämre men ändå.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Dec 5 2011 02:52pm
något filmtips en sån här mysig måndagskväll?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 5 2011 03:00pm
Quote (AsDrake @ 5 Dec 2011 22:52)
något filmtips en sån här mysig måndagskväll?


X-Men First Class
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111112113114115461Next
Add Reply New Topic New Poll