d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1110111112113114461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Nov 18 2011 10:42am
Kollar på Prison Break serien atm, grymt längesen jag såg det
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 18 2011 11:37am
Quote (Errorz @ Nov 18 2011 06:42pm)
Kollar på Prison Break serien atm, grymt längesen jag såg det


fan vad sjukt. tryckte precis upp första avsnittet :O inte sett första säsongen sedan den visades på tv
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Nov 18 2011 11:39am
Quote (GuZ @ 18 Nov 2011 19:37)
fan vad sjukt. tryckte precis upp första avsnittet :O inte sett första säsongen sedan den visades på tv


Det är ju sjukt bra, redan sett halva första säsongen. :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 18 2011 11:40am
Indeed, Prison Break <3
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 24 2011 02:39am
http://www.imdb.com/title/tt0342707/
Blev nästan sugen att söka upp den, bara för att..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 24 2011 05:49am
Quote (Giraff @ 24 Nov 2011 09:39)
http://www.imdb.com/title/tt0342707/
Blev  nästan sugen att söka upp den, bara för att..


lol 2880 min, bliv ju en jävla massa timmar?

Och den har ju typ fått bra rating, 7.3, vad fan handlar den om??
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Dec 4 2011 02:26pm
Inget nytt som har kommet?
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Dec 4 2011 05:04pm
Såg In time igår, enligt mig var den inte mycket att hänga i julgranen, den går o kolla på självklart men storylinen är tråkig och väldigt självklar,
slutade med att jag inte såg klart hela filmen, men såg typ 90% av den, kände inget behov av att se slutet och var uttråkad.

ska se på colombiana nu eftersom jag såg att någon tipsade om den i den här tråden :)
Member
Posts: 17,356
Joined: Nov 4 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 4 2011 06:01pm
Quote (Malmy @ Dec 4 2011 11:04pm)
Såg In time igår, enligt mig var den inte mycket att hänga i julgranen, den går o kolla på självklart men storylinen är tråkig och väldigt självklar,
slutade med att jag inte såg klart hela filmen, men såg typ 90% av den, kände inget behov av att se slutet och var uttråkad.

ska se på colombiana nu eftersom jag såg att någon tipsade om den i den här tråden :)


den är fet
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Dec 5 2011 08:00am
Quote (johannes92 @ 5 Dec 2011 01:01)
den är fet


den var riktigt bra faktiskt :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1110111112113114461Next
Add Reply New Topic New Poll