Såg In time igår, enligt mig var den inte mycket att hänga i julgranen, den går o kolla på självklart men storylinen är tråkig och väldigt självklar,
slutade med att jag inte såg klart hela filmen, men såg typ 90% av den, kände inget behov av att se slutet och var uttråkad.
ska se på colombiana nu eftersom jag såg att någon tipsade om den i den här tråden
