d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1109110111112113461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 6 2011 02:26pm
blir att se på conan barbaren
!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 6 2011 02:27pm
Quote (Ekaan @ 6 Nov 2011 22:26)
blir att se på conan barbaren
!



Har hemma men får bli när fruet inte jobbar...
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 6 2011 03:18pm
Quote (c00kie_m0nster @ 6 Nov 2011 21:27)
Har hemma men får bli när fruet inte jobbar...


fan formatet funkade inte på ps3.. får köra blitz istället
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 8 2011 05:46am
såg conan igår, var väl halv b som förväntat
blir att se immortals i heglen
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 8 2011 05:49am
Quote (Ekaan @ <a href="x-apple-data-detectors://13" x-apple-data-detectors="true">8 Nov 2011 13:46</a>)
såg conan igår, var väl halv b som förväntat
blir att se immortals i heglen


Såg 30 minuts or less 6/10
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 8 2011 08:24am
kronjuvelerna 1/10 orkade inte titta... tråkig och konstig handling
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Nov 8 2011 08:30am
Quote (ankiie @ Nov 8 2011 02:24pm)
kronjuvelerna 1/10 orkade inte titta... tråkig och konstig handling


1+
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Nov 13 2011 11:12am
Iso filmtips
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 13 2011 11:14am
Quote (K1NGEN @ 13 Nov 2011 19:12)
Iso filmtips



Friiends with benefits var ok!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Nov 13 2011 11:15am
Quote (c00kie_m0nster @ 13 Nov 2011 18:14)
Friiends with benefits var ok!


Tack men har redan sett den (nom nom nom mila kunis)
iso mer tips

This post was edited by K1NGEN on Nov 13 2011 11:16am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1109110111112113461Next
Add Reply New Topic New Poll