Quote (AsDrake @ Nov 2 2011 11:00pm)
När jag var på väg in till bion ringer han jag brukar köpa weed av och säger att det är det sista i stan på ett tag och att jag var tvungen att fixa det dirr.. så det var 300 kr åt skogen ^^
Det blir alltid torka på vintern

Även cb odlare måste ha jul-ledigt i guess