d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1106107108109110461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 2 2011 08:07am
kung fu panda2 - riktigt bra! 8/10
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 2 2011 09:22am
blir denna ikväll



Justin Timberlake är kung
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 2 2011 01:23pm
Quote (AsDrake @ Nov 2 2011 03:22pm)
blir denna ikväll

http://www.youtube.com/watch?v=fdadZ_KrZVw

Justin Timberlake är kung


enligt expressens dömare som brukar rata mästerverk o älska sop filmer så ska jag se denna!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Nov 2 2011 01:45pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Nov 2011 02:25)
Såg Don't say a word

Den var högst medioker men brittany murphy var snygg så jag lyckades ta mig igenom den endå.

5 / 10


RIP brittany :cry:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 2 2011 02:46pm
Orkar inte kolla igenom dom senaste sidorna, Asdrake kan du inte pm'a mig med en lista på bra filmer som har kommit ut på senaste tiden? :)

Om du vill, skulle vara rätt sött, puss :kiss:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 2 2011 03:00pm
När jag var på väg in till bion ringer han jag brukar köpa weed av och säger att det är det sista i stan på ett tag och att jag var tvungen att fixa det dirr.. så det var 300 kr åt skogen ^^
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 2 2011 03:22pm
Quote (AsDrake @ 2 Nov 2011 23:00)
När jag var på väg in till bion ringer han jag brukar köpa weed av och säger att det är det sista i stan på ett tag och att jag var tvungen att fixa det dirr.. så det var 300 kr åt skogen ^^


får dra till umeyo
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 2 2011 03:24pm
Quote (AsDrake @ Nov 2 2011 11:00pm)
När jag var på väg in till bion ringer han jag brukar köpa weed av och säger att det är det sista i stan på ett tag och att jag var tvungen att fixa det dirr.. så det var 300 kr åt skogen ^^


Det blir alltid torka på vintern :wallbash:

Även cb odlare måste ha jul-ledigt i guess
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 2 2011 03:41pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 Nov 2011 22:24)
Det blir alltid torka på vintern :wallbash:

Även cb odlare måste ha jul-ledigt i guess


drygt som fan... blire hash när man inte har weed
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 3 2011 10:33am
Quote (Teposen @ Nov 2 2011 09:46pm)
Orkar inte kolla igenom dom senaste sidorna, Asdrake kan du inte pm'a mig med en lista på bra filmer som har kommit ut på senaste tiden? :)

Om du vill, skulle vara rätt sött, puss :kiss:


Bump? :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1106107108109110461Next
Add Reply New Topic New Poll