☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Film-tråden
Prev
1
104
105
106
107
108
461
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 114033
Replies: 4609
Track Topic
Marcusd0
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#1051
Oct 17 2011 07:09am
Såg Rat Race igår, inte sett den på så många år.
Överdriven, löjligt överdriven.
3/10
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#1052
Oct 18 2011 12:26am
Quote (Ekaan @ 17 Oct 2011 08:47)
ingen film men ;P ska se walking dead s2 e1 när jag kommer hem sen =P
phet nice
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#1053
Oct 18 2011 09:30am
kung fu panda 2 + bilar 2 till swesub plox!
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#1054
Oct 18 2011 09:43am
Quote (ankiie @ 18 Oct 2011 17:30)
kung fu panda 2 + bilar 2 till swesub plox!
kör med engelsk text?
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#1055
Oct 18 2011 11:31am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 18 2011 03:43pm)
kör med engelsk text?
rösterna blir roligare på svenska iallafall även om ja hittar engelsk. så särskrev lite där
This post was edited by ankiie on Oct 18 2011 11:31am
Skullkraker
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold
:
0.01
#1056
Oct 20 2011 12:04pm
wrong turn
K1NGEN
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3,086.76
#1057
Oct 20 2011 12:35pm
Quote (Skullkraker @ 20 Oct 2011 20:04)
wrong turn
den är inge bra eller hur.....enda anledningen till att se är eliza dushku är med (stavning på hennes namn?)
This post was edited by K1NGEN on Oct 20 2011 12:35pm
GuZ
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold
:
6,669.61
#1058
Oct 20 2011 02:03pm
Såg precis The Illusionist för första gången, lal ^^ överraskande bra och norton är ju tung som alltid
8/10
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#1059
Oct 21 2011 01:26am
Hangover 2 finns i bättre kvalla nu=)
tror de blir den ikv..
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#1060
Oct 21 2011 01:46am
Quote (swewik @ 21 Oct 2011 09:26)
Hangover 2 finns i bättre kvalla nu=)
tror de blir den ikv..
DVDrip?
Gib 720P
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
104
105
106
107
108
461
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact